השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון גורפת 1.4 מיליארד דולר, אייל עופר נוסק

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": מרים אדלסון ממשיכה להוביל את המקום הראשון מבין האנשים העשירים ביותר בישראל, אחרי שרשמה הכנסות עתק. אייל עופר ועידן עופר זינקו, האחים בוכמן רשמו הכנסות גם הם, ומה קורה עם רומן אברמוביץ'?
מערכת ice |  1
מרים אדלסון ואייל עופר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע והביא איתו את רשימת האנשים העשירים ביותר בישראל. במקום הראשון, האישה העשירה ביותר בישראל, מרים אדלסון, שרשמה שבוע אדיר עם הכנסות עתק בדמות 1.4 מיליארד דולר, מה שהביא את הונה האישי לכדי סכום מוערך של 33.4 מיליארד דולר, כשהיא במקום ה-54 בעולם.
במקום השני ברשימה אייל עופר, שנסק השבוע עם הכנסות בדמות 116 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-25.8 מיליארד דולר והוא במקום ה-78 בעולם. מיד אחרי אייל, אחיו עידן עופר, שהכניס השבוע 28 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך ב-16.9 מיליארד דולר והוא במקום ה-116 בעולם.
מי שמדורג במקום הרביעי ברשימה הוא המיליארדר הישראלי רוסי, רומן אברמוביץ', שנותר מאוזן השבוע ללא הכנסות או הוצאות, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-9.7 מיליארד דולר, והוא ממוקם במקום ה-263 בעולם.
מי שסוגרים את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בישראל השבוע על פי מגזין "פורבס" הם האחים איגור ודימיטרי בוכמן, שהכניסו השבוע 520 אלף דולר, כאשר הונם האישי מוערך כעת ב-9 מיליארד דולר כשהם במקום ה-306 בעולם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשירי ישראל.
    אנונימית 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שיופר ישלם מס תמלוגים ריאלי והוגן מזכיונות ים המלח. ולשקם את הפגיעה בו.
    סגור