השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון הכניסה חצי מיליארד דולר, עידן עופר מזנק

דירוג עשירי ישראל השבועי על פי מגזין "פורבס": מרים אדלסון מתפוצצת עם הכנסות עתק שמקפיצות את הונה האישי ל-31 מיליארד דולר. אייל עופר ועידן עופר מזנקים, רומן אברמוביץ' נותר תקוע במקום ומה עשה הכסף של האחים בוכמן?
מערכת ice | 
מרים אדלסון ועידן עופר (צילום יונתן סינדל, סיון פרג')
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, ואיתו גם הצמרת הגבוהה של האנשים העשירים ביותר בישראל. מי ששומרת על המקום הראשון בגאון היא מרים אדלסון, שרשמה הכנסות גדולות של 507 מיליון דולר, כאשר הונה האישי מוערך כעת ב-31 מיליארד דולר, כשהיא ממוקמת במקום ה-59 בעולם.
את המקום השני ברשימה תופס המיליארדר אייל עופר, שהכניס השבוע 6 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך ב-25.6 מיליארד דולר, לא רחוק מאוד מאדלסון, כשהוא תופס את המקום ה-76 בעולם.
אחרי אייל עופר ממוקם אחיו, עידן עופר, שיכול להיות מרוצה מאוד אחרי שהכניס השבוע 17 מיליון דולר, מה שממקם אותו במקום ה-114 בעולם עם הון אישי שמוערך ב-16.7 מיליארד דולר.
המיליארדר הרוסי ישראלי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי ברשימה אחרי שהכסף שלו לא ירד או עלה השבוע, כשהונו האישי עומד על 9.7 מיליארד דולר והוא במקום ה-259 בעולם.
מי שסוגרים את רשימת חמשת האנשים העשירים בישראל השבוע הם האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שהכניסו 220 אלף דולר לכיסם, והונם מוערך ב-9.1 מיליארד דולר כשהם במקום ה-298 בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה