השוק

דירוג עשירי ישראל: אייל עופר מזנק; הצליח לעקוף את מרים אדלסון?

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם, ואיתו גם דירוג האנשים העשירים ביותר בישראל: מרים אדלסון הרוויחה כמעט 30 מיליון דולר, אך אייל עופר נושף בעורפה עם הכנסות של 76 מיליון דולר. האחים בוכמן רשמו הפסדים, ומה קורה עם רומן אברמוביץ'?
מערכת ice |  1
רומן אברמוביץ', טדי שגיא, מרים אדלסון, אייל עופר (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock,יחצ, ויקיפדיה, פלאש 90/ Marc Israel Sellem/POOL)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, ובו גם האנשים העשירים ביותר בישראל. מרים אדלסון שומרת בבטחה על הפסגה, אחרי שהכניסה השבוע 29 מיליון דולר, מה שמציב אותה גם במקום ה-60 והמכובד מבין עשירי העולם כשהונה האישי עומד כעת על 29.6 מיליארד דולר.
מי שרשם את ההכנסות הגבוהות ביותר השבוע מבין עשירי ישראל הוא אייל עופר, איש העסקים שרשם הכנסות של 79 מיליון דולר, מה שהעלה את הונו האישי ל-25.6 מיליארד דולר, והוא במקום ה-68 בעולם, כשהוא נושף בעורפה של אדלסון ומתקדם אליה בצעדי ענק.
מי אחריו של אייל ממוקם אחריו, עידן עופר, שרשם הכנסות של 41 מיליון דולר השבוע, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-16.8 מיליארד דולר, והוא במקום ה-76 בעולם, לא רחוק מאחיו אייל.
הכסף של רומן אברמוביץ', המיליארדר היהודי רוסי, לא רשם עליות או ירידות כלשהן השבוע, כאשר הונו האישי מוערך ב-9.9 מיליארד דולר והוא במקום ה-248 בעולם. מי שסוגרים את החמישייה הפותחת הם דימיטרי ואיגור בוכמן, שהפסידו השבוע 5 מיליון דולר, כאשר הונם האישי מוערך כעת ב-9.1 מיליארד דולר, והם במקום ה-290 בעולם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות בכתבה, זה לא הכנסות אלא צמיחה בשווי או משהו דומה (ל"ת)
    אני 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור