טלוויזיה

מגישת חדשות 12 בהלם: "השתגענו לגמרי, די עם הטרלול"

קרן מרציאנו צייצה באופן לא אופייני בטוויטר שלה: "השתגענו לגמרי. העובדה שמבטלים תפילה המונית ביום הכיפורים היא תעודת עניות לחברה הישראלית. ביום הקדוש הזה יפה לראות כמה שיותר מתפללים: בבתי כנסת, במרחב הציבורי ואיפה שרוצים".
מערכת ice |  2
קרן מרציאנו (צילום קשת 12)
לאחר שהחליטו מארגני התפילה במרחב הציבורי להזיז אותה מגן מאיר לתוך בית הכנסת מחשש למחאות ופרובוקציות מכוערות בערב יום כיפור מחר (שישי), מגישת חדשות 12 וראש הדסק הכלכלי קרן מרציאנו הביעה את דעתה בביקורת קשה ביותר על המאיימים לעורר סערה.
מרציאנו צייצה באופן לא אופייני בטוויטר שלה: "השתגענו לגמרי. העובדה שמבטלים תפילה המונית ביום הכיפורים היא תעודת עניות לחברה הישראלית. ביום הקדוש הזה יפה לראות כמה שיותר מתפללים: בבתי כנסת, במרחב הציבורי ואיפה שרוצים".

היא המשיכה: "מי שרוצה להתפלל בהפרדה זכותו, ומי שלא רוצה שיתפלל במקום סמוך בתפילה מעורבת. אני מתפללת ביום הכיפורים בבית כנסת בעזרת נשים ולא חשה מושפלת או מודרת. מכבדת את המסורת. וטוב לי עם זה. די עם הטרלול".
לעומתה אייבי בנימין המשיך את הקו של מגי אוצרי וכתב בהתרסה: "ניצחנו! אין תפילות במרחב הציבורי בתל אביב. המתנחלים העירוניים הנכלליים שניצלו את תקופת הקורונה, להמשיך לבצע את מזימתם להדתה בתל אביב, הובסו. תחזרו לבתי הכנסת. תפילה איננה הפגנה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקיפות
    אזרח ותיק 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני מצעד הגאווה בי"ם, המשטרה מזהירה אנשים מפרווקציה, ועוצרת אנשים בעלי חזות דתית מלהתקרב למקום המצעד, לא שמענו/ראינו פעולה נגד אלה שפרסמו שבכונתם לשבש את התפילה, בושה.
    סגור
  • 1.
    מה לעשות!!!!
    אנצי!!!! 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ככה זה שבמקום לעשות חוקה ולהפגין בחוץ, אנשים מעדיפים להתפלל ולכן ככה המדינה נראית!!!! מי שמתפלל לעזרת השמיים כנראה לא מסתדר על האדמה!!!!
    סגור