כסף וצרכנות

וולט חושפת: המנה שהוזמנה הכי הרבה בצאת יום הכיפורים

מיד עם צאת יום הכיפורים ולאחר 25 שעות של צום, נפתחה לפעילות אפליקציית Wolt ומאות אלפי ישראלים רעבים בחרו לפתוח את הצום עם הזמנות ממסעדות וזאת המנה שהוזמנה הכי הרבה
ענת סימן טוב | 
שליח וולט (צילום יח"צ)
מיד עם צאת יום הכיפורים ולאחר 25 שעות של צום, נפתחה לפעילות אפליקציית Wolt ומאות אלפי ישראלים רעבים בחרו "לשבור" את הצום עם הזמנת מזון מאלפי המסעדות והעסקים בכל רחבי הארץ.  ישראלים רבים בחרו לפתוח את הצום עם מספר מנות, אך המנה הבולטת ביותר, הייתה הפיצה.
לפי רשת המשלוחם וולט, מדווח על ביקוש עצום למשלוחים ועומסים כבדים בבתי העסק ובשירות הלקוחות של החברה. לצד הביקוש הגבוה לפחמימות מפנקות לשבירת הצום, הישראלים מציידים את המקררים במוצרי סופר, בדגש על מוצרי חלב.
המנות שהישראלים הכי הרבה הזמינו היא הפיצה. מייד לאחר מגן תופס במקום השני, המנה האהובה המבורגר.  המנה במקום השלישי ישראלים הכי הרבה הזמינו בצאת יום הכיפורים, זה הנודלס ולאחר מכן שווארמה. ובמקום החמישי הוא הגלידה, עם העמסת סוכר שהייתה חסרה לנו כל הכיפור. 
יחד עם זאת הוזמנו מצרכי סופרים והמוצר המבוקש ביותר שהוזמן הוא החלב, לאחר מכן במקום השני הוזמן קולה זירו. את המקום השלישי תפס הקוטג' ואת הרביעי ביצים. המוצר במקום החמישי שהוזמן בצאת כיפור הוא, גבינה צהובה.
בן פילדמן, סמנכ״ל מסעדות בוולט ישראל: "מאז פתיחת האפליקציה למשלוחים
בצאת כיפור אנחנו חווים עומסים עצומים וביקוש שיא בכל רחבי הארץ. נערכנו במיוחד
בערים הצפוניות כדי להמשיך לספק שירות ללקוחות, לבתי העסק ולשליחים שצריכים
אותנו דווקא בימים אלה. אלפי המסעדות על הפלטפורמה התכוננו מראש לערב הזה
ועושות מאמצים אדירים לעמוד בביקושים כך שכולם יוכלו ליהנות מהמנות האהובות
עליהם אחרי 25 שעות של ציפייה בצום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה