רכב

שליחים של "וולט" נעצרו: זו העיר בה חגגו את המתקפה האיראנית

12 שליחים של חברת המשלוחים "וולט" צהלו בעיר, הביעו אות הזדהות ושמחה מהמתקפה של איראן. בעקבות כך, שוטרים הגיעו למקום, ערכו עליהם בדיקה ועצרו שניים מהם אחרי שנמצאו ברשותם כלי. מוולט נמסר: "אירוע חמור ומזעזע. נבדוק ונטפל בחומרה"
מערכת ice |  3
שליח וולט בירושלים (צילום וולט)
אירוע מרגיז במיוחד התרחש אתמול (שלישי) בירושלים: בזמן האזעקות והמתקפה האיראנית על ישראל, 12 שליחים של חברת המשלוחים "וולט" צהלו בעיר, הביעו אות הזדהות ושמחה מהמתקפה של איראן.
בעקבות כך, משטרת ישראל הודיעה כי עצרה שניים מהם, כאשר בסך הכל 12 שליחים של וולט נצפו כשהם מביעים אות הזדהות ושמחה על המתקפה. על פי דיווחי המשטרה, 12 שליחים של החברה נצפו צופרים ברכביהם לאות הזדהות ושמחה בזמן האזעקות, כאשר התנהגות זו משכה את תשומת לבם של כוחות המשטרה שהיו פרוסים באזור.
השוטרים שהגיעו למקום ערכו בדיקה לאותם שליחים של "וולט", כאשר במהלך הבדיקה, נמצאו אצל שניים מהם כלי תקיפה, והם נעצרו על ידי השוטרים במקום. עדיין לא ברור בדיוק איזה כלי תקיפה היו ברשותם של אותם שני שליחים.
האירוע התרחש בעיצומה של ההידרדרות הביטחונית בין ישראל לאיראן, כאשר טילים ומל"טים איראניים שוגרו לעבר שטח ישראל. התנהגות השליחים עוררה חשד להזדהות עם האויב בעת לחימה, עבירה חמורה על פי חוק במדינת ישראל.
מוולט נמסר: אירוע חמור ומזעזע. נבדוק ונטפל בחומרה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תצטרפו בבקשה!!! חובה!!עד שעובדים אלו
    אנה 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא יפותרו לא מזמינים וולט!!!!!
    סגור
  • 2.
    צריך להיות דביל מוחלט לשמוח.
    דניאל 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה יהודי או ערבי. שהרי השיעים האיראנים שוחטים סונים במיליונים. כך בעיראק, כך בסוריה ועוד ועוד. מאיפה מגיעים דבילים בלי מוח כאלו?
    סגור
  • 1.
    לך תן להם עבודה ו פרנסה וזאת התודה שלהם ,מחריד
    לירון 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ממש ,מחריד . נותנים להם עבודה ,עמוק בלב הם שונאים אותך מאוד .
    סגור