השוק

מותג ביגוד נוסף בקריסה: הסוף של הענף מתקרב?

דוח הרבעון הרביעי של המותג Lululemon חשף עצירות במכירות ביבשת אמריקה, רק עלייה של 9% - פחות משמעותית מהשנה הקודמת למרות הצלחתה המתמדת לאורך מגיפת הקורונה והעצירות הקשורים בשרשרת האספקה. המניות של ענקית ההלבשה, שפעם נתנה למתחרים להמר על כספם, צנחו ב-16% כתוצאה מכך
מערכת ice |  2
אופנה (צילום freepik)
האם ביגוד אתלטי פרימיום נכנס לעידן הקרח שלו? למרות ההצלחה הפורחת של יקירי התעשייה כמו HOKA ו-On Cloud - שני מותגי נעלי ספורט עם קהל צרכנים כמו קהל - המתמודדים המובילים בשוק הבגדים הפעילים מדשדשים במכירות, יש מי שסוגרים תריסים.
דוח הרבעון הרביעי של המותג Lululemon חשף עצירות במכירות ביבשת אמריקה, רק עלייה של 9% - פחות משמעותית מהשנה הקודמת למרות הצלחתה המתמדת לאורך מגיפת הקורונה והעצירות הקשורים בשרשרת האספקה. המניות של ענקית ההלבשה, שפעם נתנה למתחרים להמר על כספם, צנחו ב-16% כתוצאה מכך.

בשיחה עם אנליסטים רווחים, לפי CNBC, הודה מנכ"ל החברה, קלווין מקדונלד, כי הם "מנווטים את מה שהיה התחלה איטית יותר לשנה בשוק הזה", וייחס זאת ל"שינוי בהתנהגות הצרכנים בארה"ב. בינתיים, נייקי הזהירה מפני ירידה פוטנציאלית בהכנסות וצמצמה את המלאי של כמה סגנונות וינטג' בחודש שעבר, כשהחברה ראתה צניחה משלה במניות.
"אחד הדברים שמהם נהנו גם ללולמון וגם נייקי במהלך השנים האחרונות הוא מחירי הפרימיום על מוצרי הפרימיום שלהם, ונראה שזה מוטל בספק בנקודת הזמן הזו", מנהל תיקי הלקוחות בריאן מולברי מ-Zack Investment Management. אבל השפל במכירות כמעט ולא מבודד לקבוצה קטנה של חברות.
מותגי ספורט פרימייר חווים קשיים בכל רחבי הלוח: פומה חזתה התחלה חלשה של השנה על רקע "שוק מאתגר", אנדר ארמור ראתה ירידה בהכנסות ואדידס דיווחה על הפסד שנתי ראשון מזה שלושה עשורים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קריסה? מה זה הכותרות האלה? מה זה? (ל"ת)
    ם 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למה
    גרוע 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין תמונה אחת של המותג?! ככה מפרסמים כתבה?!
    סגור