ויראלי

ישראל אהרוני חושף בכאב: "אין יום שאני לא בוכה"

אהרוני סיפר בראיון: "כולנו חיים בפרדוקס המוזר הזה: מנסים לשמור על אופטימיות ושגרה מצד אחד כי כולנו חיים את הסיוט הזה כמעט שנה. אין לנו ברירה אלא לנסות לשמור על אופטימיות ושגרה כמה שאפשר. זה מלווה אותנו המון זמן, אבל שוב, אין לנו ברירה. כמעט ואין יום שאני לא בוכה מול הטלוויזיה, באמת"
מערכת ice | 
ישראל אהרוני בקמפיין ארקוסטיל (צילום אור גפן)
שופט מאסטר שף האהוב, ישראל אהרוני, פגש היום (רביעי), רגע לפני ערב ראש השנה, ארבעה גיבורים מהאירועים של ה-7.10 במשדר "מבשלים עם גיבורים" ובישל עמם מתכונים מיוחדים עם משמעות עמוקה לקראת שנה ליום הארור ביותר שעברה מדינת ישראל.
בראיון לגלית גוטמן ויואב לימור הוא שיתף: "עם כל אחד מהגיבורים אנחנו מבשלים מתכון. יהיו ארבעה אורחים ועם כל אחד מהם אבשל מתכון שמייצג בשבילו משהו שקשור לאירועים. נשתדל לעשות את זה עם אופטימיות וחיוך למרות המצב הקשה".

אהרוני המשיך: "כולנו חיים בפרדוקס המוזר הזה: מנסים לשמור על אופטימיות ושגרה מצד אחד כי כולנו חיים את הסיוט הזה כמעט שנה. אין לנו ברירה אלא לנסות לשמור על אופטימיות ושגרה כמה שאפשר. זה מלווה אותנו המון זמן, אבל שוב, אין לנו ברירה. כמעט ואין יום שאני לא בוכה מול הטלוויזיה, באמת".
איריס חיים, מהאמהות השכולות המוכרות ביותר, סיפרה מתי בפעם האחרונה היא נכנסה למטבח: "בראש השנה לפני שנה. זו הייתה הפעם האחרונה שנפגשנו בשדה ניצן. זו הייתה הפעם האחרונה שבישלתי ארוחת חג לכל המשפחה. היה מלא מכל טוב, יותם אהב דגים. ראש השנה הזה לא יישכח, היה בו מלא אופטימיות. כל אחד מאיתנו מאז עובר תהליך עוצמתי של שיקום והיה לנו קשה לחזור לארוחת חג בלי יותם, זו תהיה הפעם הראשונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה