כסף וצרכנות

אייל שני לוקח החלטה קשה: סוגר את כל המסעדות בישראל

ביום שני הקרוב, ה-7.10.2024, יציינו ברחבי ישראל את יום השנה למתקפת הטרור הרצחנית של ארגון הטרור חמאס. שפים רבים, בהם אייל שני, רותי ברודו וחיים כהן, החליטו לסגור את המסעדות שלהם באותו היום
מערכת ice | 
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
ביום שני הקרוב, ה-7.10.2024, יציינו ברחבי ישראל את יום השנה למתקפת הטרור הרצחנית של ארגון הטרור חמאס, במסגרתה למעלה מ-1,200 ישראלים נרצחו באכזריות. לציון זכר הנופלים, יתקיימו אירוע זיכרון ברחבי הארץ, כמו גם שני טקסים - הטקס הממלכתי אותו מארגנת השרה מירי רגב, והטקס האלטרנטיבי שמארגנות משפחות הנופלים והנרצחים.
בתוך כך, על פי דיווח אתמול (שלישי) ב-YNET, מסעדנים ושפים רבים בישראל החליטו לסגור את כל המסעדות שלהם ב-7 באוקטובר. בין השפים ניתן למצוא גם את חיים כהן, שהודיע כי הדיקסי ויפו תל אביב יהיו סגורות.
בנוסף על כהן, גם אייל שני, שיסגור את כל המסעדות שלו בהן סניפי המזנון, צפון אברקסס, בית רומנו, פורט סעיד, מלכה, דבורה ועוד, רותי ברודו, שתסגור את כל המסעדות של קבוצת r2m, מלגו ומלבר, האחים, דוק, פרונטו, הלנה, משיה, טריגר, מנרה ויוליה בנמל.
חיים כהן סיפר ל-YNET על המהלך הקשה אותו החליט לקחת: "7 באוקטובר זה יום שבו אנחנו צריכים לעצור ולהתייחד עם הנרצחים והנופלים. צריכים להשתתף באזכרות ולהראות שותפות גורל. אני לא רואה מקום לעבוד ביום הזה. זו הזדמנות לעשות חשבון נפש על החורבן אליו הגענו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה