כסף וצרכנות

חברת ביגוד הספורט 'סאקוני' מתגייסת למען החטופים

חברת הביגוד ונעלי הספורט סאקוני, משיקים  ערכה בעלות של 10 שקלים הכוללת: צמיד וזוג שרוכים לנעליים. כל ההכנסות יגיעו למטה משפחות החטופים

מערכת ice | 
סאקוני (צילום אלון סיבוני)
חברת סאקוני מתגייסת לסייע למשפחות החטופים ושמה בחשיבות עליונה את שחרור 239 החטופים המוחזקים בשבי החמאס כדי לעלות את המודעות, וכדי להשאיר את הנושא החשוב על סדר היום, בכל קנייה בחנויות סאקוני ברחבי הארץ ניתן יהיה לרכוש את ערכת 'רצים למענם' בעלות סמלית של 10 שקלים. הערכה כוללת: צמיד וזוג שרוכים צהובים לנעליים. 
חניתה מי-טל, מנכ״לית סאקוני ישראל: "אף אחד מאיתנו לא ישכח את הבוקר של השבת השחורה ב - 7/10 היום בו המציאות של כולנו השתנתה ללא הכר ואת תוצאות היום הנורא הזה שגבה את חייהם של למעלה מ- 1400 בני אדם וחטיפתם של 239 אזרחים לעזה בינהם 32 ילדים. ראשית, כאמא שעברה על בשרה את אותו בוקר שחור, כאשר בתי הייתה בין הניצולים מהטבח במסיבה הארורה".
עוד הוסיפה מי-טל: "אני רואה חשיבות עליונה להירתם ולעשות ככל העולה על ידי למען המדינה, נפגעי העוטף והעלאת המודעות לחזרתם של החטופים בריאים ושלמים ב״ה לישראל. ראינו לנכון לחבר את העשייה של סאקוני ישראל לפרויקט רצים למענם כהמשך ישיר להרתמות של החברה בחודש האחרון, להרים פרויקט שישאיר בתודעה ובמרחב הציבורי את נושא החטופים עד שכולם יחזרו בשלום״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה