כסף וצרכנות

ויקטורי ורמי לוי שברו את השוק: זה המותג שנאלץ לקצץ מחירים

רמי לוי העלה ראשון ברשתות החברתיות כי הוא מוכר דבש ב-19.90 שקל, אך ויקטורי טענה: "בלעדי בויקטורי, מבטיחים לציבור ומקיימים דבש טהור 1 קילו ב-19.90 שקל", מי הראשון שעשה זאת? לא ברור. אך בשל המהלך יד מרדכי הורידה את מחירי הדבש בעשרות אחוזים
מערכת ice | 
רמי לוי אייל רביד ויקטורי (צילום יונתן זינדל פלאש 90 מגמה אימג'ס)
רשת ויקטורי מתמודדת בקרב ראש בראש מול רמי לוי והרשת שלו 'שיווק השקמה' על לב הצרכנים, לאחר ששתי הרשתות העלו בסוף השבוע האחרון כי הן מביא לארץ מותג ספרדי של דבש שיימכר תחת המותג הפרטי שלהן, זאת על אף עיכוב קטן שנרשם בסוף השבוע בשל משרד הבריאות.
לדבריה, ויקטורי הייתה לראשונה בישראל שימכור מיום ראשון הקרוב דבש ספרדי במשקל של 1קילוגרם במחיר של 19.90 שקל, כשמדובר ביצרן של יד מרדכי. גם למנכ"ל היה מה לומר על כך ברשתות החברתיות.

בחשבון הפרטי שלו כתב רביד: "בלעדי בויקטורי, מבטיחים לציבור ומקיימים דבש טהור 1 קילו ב-19.90 שקל, כל הקודם זוכה, מוגבל ל 2 יח ללקוח", כמובן שלא מדובר בבלעדיות כאשר גם המתחרה הגדול שלו מציג מוצר דומה במחיר זהה.
אלא, שבמקביל, רשת שיווק השקמה של רמי לוי הודיעה יום קודם לכן שהיא מביאה דבש מספרד, אך גם עדכנה: "לקוחות יקרים, רשת רמי לוי דאגה עבורכם לדבש טהור במחיר של 19.90 שקל לק"ג, המחיר הנמוך ביותר. הדבש אמנם הגיע לארץ אך בשל עיכוב אישור משרד הבריאות וענייני רגולציה הדבש טרם הגיע לסניפים ועתיד להיות על המדפים ביום ראשון הקרוב. אנו מתפללים ומאחלים שהשנה הבאה עלינו תהיה שנה טובה ומתוקה".
אכן הדבש עלה בהמשך למדפים ונותר רק לתהות מי באמת הראשון לשבור את השוק במחיר, שכן בשל המחיר שהציבו לדבש, מוצרי יד מרדכי ירדו בעשרות אחוזים בסך הכל כדי להתקרב למחיר של 19.90 שקל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה