כסף וצרכנות

ויקטורי או רמי לוי: איזה סל מזון זול יותר?

בהשוואת סל מזון באתר פרייסז השוונו ובדקנו, איזה סל מזון הוא המשתלם ביותר ברכישת סל מזון של מצרכים יומיומים ברשתות האון ליין. ice בדק ומצא
ענת סימן טוב |  1
עליית מחירים (צילום shutterstock)
סל מזון שבועי הפך ממזמן להוצאה כבדה למשפחה. המחירים עלו, וסל המזון עולים משבוע לשבוע.  לשם כך, ביצענו בדיקה שבועית באתר פרייסז להשוואת סלי מזון בין הרשתות דרך קניות און ליין, לבדוק איזה סל מזון הוא המשתלם ביותר.
הבדיקה נעשתה ביום רביעי והמוצרים שנבדקו הם: שמנת, גבינה צהובה, ביצים, קולה, חלב, שוקו, טונה, פסטה, לימון, גזר, מלפפון, עגבניות, מרכך כביסה, שמפו, משחת שיניים, טיטולי האגיס, מגבונים בייביסיטר ובננות. מדובר במוצרים של שימושים יומיומיום בכל בית בישראל, ובקנייה שקורית לפחות פעם בשבוע בכל משפחה ישראלית ממוצעת.
בהשוואה שנעשתה, סל המזון הזול ביותר יצא אצל רשת רמי לוי, עם סל מזון של 364.40 שקלים. הסל המזון היקר ביותר יצא אצל שופרסל עם סל מזון של 394.54 שקלים.
בין לבין הסלים עולים בהדרגה של עשרות שקלים.
הפערים בין הסלים, הוא בעשרות שקלים שמסתכם במאות שקלים בחודשים, שאם תשוו את הסלים תוכלו לחסוך לא מעט כסף. מדובר ברכישות של מלאי יומיומי שהשימוש בו נגמר יבמים ספורים, ולכן סל מזון כזה מצריך השוואה שבועית, בכדי לחסוך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמי לוי
    אליי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרות והירקות בסופר סל הרבה יותר טובים משל רמי לוי אלנו לקרית שמונה במקום שתגיע לפח זבל מגיעה למדפים של רמי לוי
    סגור