ויראלי

אברי גלעד כותב בכאב: "הניתוח הסתבך, ההרדמה לא עבדה"

אברי גלעד טוען בטור הדעה שלו לראש השנה: "זאת היתה שנה בה הלכנו לניתוח מציל חיים, והניתוח הזה הסתבך, והמנתח היה אכזר, וההרדמה לא עבדה, אבל כמו מטפס ההרים ההוא, שכרת לעצמו את היד כדי להציל את חייו לאחר שנתקע בפסגה, ככה אנחנו. נאלצנו לכרות לעצמנו חלק מהלב כדי להציל את הגוף"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
מגיש קשת 12 האהוב, אברי גלעד, מסכם את שנת תשפ"ד במאמר שפורסם בישראל היום. הוא מתאר את השנה החולפת כ"שנת היקיצה" - שנה שבה העם התעורר מדמיונות רבים ברגע האחרון לפני אסון גדול יותר.
גלעד מציין מספר נקודות זכות שהתגלו השנה, ביניהן הדור הצעיר הנהדר שהוכיח את עצמו בשעת מבחן. הוא קורא לדור זה לקחת חלק משמעותי יותר בעיצוב החברה בעתיד וכמו כן, הוא טוען שיש הרבה מן המשותף מאשר המפלג.

המחבר מדגיש את הצורך בהתחדשות בצמרת המדינה, טוען שחלק מהדור המבוגר "הסתאב ונרקב בתפקידיו". הוא קורא ליצירת מנגנונים המבטיחים התחדשות מתמדת בעמדות מפתח. "זאת היתה שנה בה הלכנו לניתוח מציל חיים, והניתוח הזה הסתבך, והמנתח היה אכזר, וההרדמה לא עבדה, אבל כמו מטפס ההרים ההוא, שכרת לעצמו את היד כדי להציל את חייו לאחר שנתקע בפסגה, ככה אנחנו. נאלצנו לכרות לעצמנו חלק מהלב כדי להציל את הגוף"
לסיום, גלעד מזכיר את חשיבות האחדות, ומדגיש שעל העם להבין כי "בקשת הישראלית יש מקום כמעט לכל הגוונים". הוא מקווה שבשנים הבאות יימצאו מכנים משותפים שיאפשרו חיים משותפים, ומסכם כי בלי זה "לא נמשיך להתקיים פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה