תקשורת ומדיה

לאברי גלעד נמאס: "איבדנו צלם אנוש, כנאצים היינו"

מגיש קשת 12 כועס: "חיילינו השליכו גופת מחבל מהגג.בלינקן דורש וועדת חקירה. איזה קשקוש. שבלינקן ירד מהגג עם גופה מרוטשת על הגב תחת אש, שהחבר'ה המתייפיפים מ"מסתכלים לכיבוש בעיניים" שהשוו את המעשה לזריקת פלסטינים חיים ע"י אחיהם מגגות, יקחו אלונקה המיועדת לכוחותינו וישימו עליה מחבל מת. כולם חכמים כולם"
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
תחת המילה "זעזוע", אברי גלעד מגיש קשת 12 כתב מילים קשות בפייסבוק שלו סביב הזעזוע התמוה סביב התיעוד של חיילי צה"ל משליכים גופה של מחבל לכאורה מגג בתוך עזה והוא בעיקר יוצא נגד הארגונים הקיצוניים שלדבריו עושים "מטעמים" מהחיילים.
תחילה כתב גלעד: "איזה זעזוע, מקצה הארץ עד וושינגטון. חיילינו השליכו גופת מחבל מהגג. איבדנו צלם אנוש, כנאצים היינו. בלינקן דורש וועדת חקירה. איזה קשקוש. שבלינקן ירד מהגג עם גופה מרוטשת על הגב תחת אש, שהחבר'ה המתייפיפים מ"מסתכלים לכיבוש בעיניים" שהשוו את המעשה לזריקת פלסטינים חיים ע"י אחיהם מגגות, יקחו אלונקה המיועדת לכוחותינו וישימו עליה מחבל מת. כולם חכמים כולם".

גלעד המשיך: "מוסרית אין שום בעיה, בתנאים שהיו בשטח, במה שעשו חיילינו הטובים. למת זה לא משנה איך נבלתו מורדת מהגג. ומצדנו, אין כבוד לשום גופת מחבל אחרי שבעה באוקטובר ומה שהם עשו לגופות אחינו ואחיותינו.  אם צריך לרחם על מישהו זה על החיילים שנפשם נשרטת באירוע כזה. כל מי שמצקצק, ומפיץ את צקצוקו לחו"ל למען יצקצקו גם כל אויבינו, חושב שהוא נעלה, ובפועל הוא מעדיף את זכויות אויבו המת על זכויות אחיו החיים לא להסתכן בשביל פגר של מחבל. מוסר הפוך. "הוי האומרים לרע טוב ולטוב רע שמִים חושך לאור ואור לחושך שמים מר למתוק ומתוק למר".  כאז כן עתה".
לסיום כתב: "ועם כל זה, חייב כל חייל וכל שוטר וכל אזרח לדעת שכל מעשה מצולם, וכל צילום מופץ, וכל מופץ מוצא מהקשרו,  ואויבינו רק מחכים לתמונות מרשיעות. להיזהר ממש. לחשוב דרך העדשה של האוייב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אוהבים אותך גלעד, צודק לגמרי (ל"ת)
    יורמן 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    נכון
    א 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נכון מאד צריך להשמיע חזק את הקול המפוכח הזה
    סגור
  • 3.
    אברי גלעד הוא כלום ושומדבר
    יוס 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    זבל ימני מצוי, אבל הפעם, לשם שינוי, אני מסכים איתו.
    סגור
  • 2.
    בוקר טוב
    Yosial 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תודה אברי גלעד ישר כח אולי בערוץ שאתה משדר יקראו את דבריך.
    סגור
  • 1.
    אברי גלעד הפך לאחד הנוחבות (ל"ת)
    הרועצת המשפטית 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • מטורף
    ךה 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך קח את התרופות שלך אהבל
    סגור