ויראלי

כתבת קשת 12 חוגגת יום מאושר: "לעוד מיליון שנה ביחד"

הכתבת של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" שיתפה את העוקבים מהחגיגה המצומצמת לחבר הטוב וכתבה לו גם ברכה מרגשת: "החצי השני שלי"
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום freepik)
עמית שאטו, כתבת הרכילות של "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12, משתפת ברכה מרגשת לרגל יום הולדתו של החבר הטוב שלה, אמן השיער והספר רן קריסי.
קריסי שחגג יום הולדת גם באירוע משותף עם שאטו וכוכבות "רוקדים עם כוכבים" רומי פרנקל ודנית גרינברג, זכה לברכה מרגשת ובה נכתב: "מזל טוב לחבר הכי טוב שלי. יום הולדת שמח לאחד והיחיד שלי להכי מוכשר מכולם. לאמן השיערררר הכי טוב בעולם. לחצי השני מגיל 13. לשותף של חיי לטרלול המהלך שלי. מודה כל יום שאותה חלק מהחיים שלי ושמחה על כל הרגעים שעברנו יחד. עבודות, דירות, חוויות וחלומות. לעוד מיליון שנה ביחד. אני אוהבת אותך".
קריסי זכה למסיבת הפתעה במסעדה אותה ארגנו עמית שאטו, רומי פרנקל ודנית גרינברג והופתעו מהפרצוף הלא מופתע שעשה כשגילה על המאורע.

(מתוך חשבון האינסטגרם של עמית שאטו)
נזכיר כי שאטו כיכבה בעונה האחרונה של "בואו לאכול איתי" כשאירחה את המשתתפים משבוע הדרום בביתה באשקלון, ושם גם חשפה בפניהם את העיסוק הלא שגרתי שלה: "אני מלכת הרכילות, אני יודעת הכל: מה חדש ומה קורה ומי נפרד ממי, ומי יוצא עם מי, מי מציע נישואין, מי מתארס ומי מתגרש ואז אני מפרסמת את זה לעולם".
אחת מהמשתתפות, חן מקיבוץ חצור, דווקא התלהבה מהעיסוק של שאטו: "זה לא מרושע להתפרנס מרכילות כי יש אנשים כמוני שהם צריכים לצרוך את התוכן הזה, שליחות אפילו הייתי אומרת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה