טלוויזיה

אברי גלעד באמירה חריגה בשידור: "השותף ההומו שלי"

דובר המשטרה נכח באולפן קשת 12 ושמע ביקורת חריפה מהמגיש: "שאומר שלהיות הומו זה סטיה מהטבע - לא מכיר את הטבע"
מערכת ice |  2
יאיר שרקי ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
לאחר שסנ"צ אריה דורון נשמע אומר כמה ציטוטים מדאיגים לגבי הקהילה הגאה, בשיחה עם המפכ"ל הנכנס דני לוי, מספר אמירות הומופוביות של השניים כלפי מבקר שהגיע לתחנה ונפגש עמם, כמו "אין לי משהו אישי נגדם אבל זה מגעיל אותי", כפי שאמר המפכ"ל החדש, הוא הגיע לראיון אצל אברי גלעד בקשת 12.
דורון התייחס לציטוטים שהוא נשמע אומר: "אני לא מכיר פגישה כזו, לא השתתפתי בה. אני מכיר את המפכ"ל כל כך טוב, מעולם לא שמעתי אותו מתבטא בצורה כזו". העיתונאי יוסי מזרחי שישב באולפן נכנס בו חזיתית: "אם אפשר להתערב, יש לי רק שאלה אחת - האם אתה יכול להכחיש שהמילים הללו נאמרו?". הדובר הגיב: "אין סיכוי כמעט שהמפכ"ל אמר מילה כזו, הוא לא מתבטא ככה וגם אנחנו לא. אני פונה אליך יוסי, בוא לאולפן, תשמיע אותי בקולי אומר את המילים האלו". עוד הוסיף הדובר כלפי היחס של הכתב: "ניסיון להכפיש, יוסי מזרחי נגד משטרה חזקה".

אברי גלעד הוסיף בעליצות: "בהיעדרו של השותף ההומו שלי, אני יכול לדבר על הנושא", כשהוא מתבדח על קרבתו שלו ליאיר שרקי, שמגיש עמו את התוכנית. "מי שאומר שלהיות הומו זה סטיה מהטבע - לא מכיר את הטבע". דורון ענה: "יש טראנסג'נדר במשטרה, יש לנו המון כבוד כלפי הקהילה הזו, המפכ"ל עבד איתם והוביל את מצעדי הגאווה בערים השונות".
לסיום אמר ניצב דורון: "אני רוצה להיות מנומס אז לא ארים את הקול כמו שאתה עשית, זה שצעקת ושלחת את אותן הודעות לא הופך אותך לצודק. אני מכיר את התיק, לא נפתח אותו פה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שנאת חינם במשטרה? לאו הגענו בושה (ל"ת)
    רועי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    ולכן השותף שלת מעצבן ! (ל"ת)
    אסף 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור