טלוויזיה

אברי גלעד עבר בדיקה רפואית: עד איזה גיל נאמר לו שיחיה?

המגיש עבר בדיקות גנטיות שניבאו לו תוחלת חיים של 95, וחשף: "גיליתי שהאופן שבו אני מתאמן לא בדיוק מתאים לי, והעובדה שאני מרים טונות של ברזל אך לא מפתח שרירים ענקיים היא גנטית. זה לא יקרה, ולכן עלי לעבור לריצות. עברתי. גם את תזונתי שיניתי"
מערכת ice |  4
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
מה החשיבות של בדיקה גנטית? מגיש ערוץ קשת 12 הוותיק אברי גלעד חשף כי עבר בעצמו בדיקה גנטית חדשנית שכזו, לא זולה אך מספקת תוצאות מסקרנות לגביו ולגבי תוחלת החיים הצפויה שלו..
הוא טוען בין היתר כי הבדיקות מראות עד איזה גיל יחיה הנבדק כשהוא עצמו קיבל תוצאה של כ־95, כאשר הבדיקה מראה מה עליו לאכול, אילו תוספים לקחת, ואילו אימוני כושר עליו לעשות בדיוק מפורט.
גלעד הסביר בטורו בישראל היום: "האמת, גיליתי שהאופן שבו אני מתאמן לא בדיוק מתאים לי, והעובדה שאני מרים טונות של ברזל אך לא מפתח שרירים ענקיים היא גנטית. זה לא יקרה, ולכן עלי לעבור לריצות. עברתי. גם את תזונתי שיניתי. התברר לי שאני, בניגוד לבון טון, דווקא צריך פחמימות - ולא כאלה כמויות חלבון שאני מחלבן. הוספתי גם תוספים שלא ידעתי שאני חייב".

עוד הסביר: "הבדיקה הזאת היא כמו בדיקה במכון רכב: הצצה יסודית מתחת למכסה המנוע, מתחת לטרנדים הבריאותיים הכלליים והתמקדות אישית מאוד במה שחשוב. לא אפרסם את שם הבדיקה, אבל אם תכתבו לי בפרטי אשתף. מוזמנים לכתוב אלי - רק הביאו בחשבון שאם המייל ארוך מארבע שורות אני מעביר אותו לטיפול אחר כך, מטעמי הפרעת קשב, והאחר כך לא מגיע לעולם. שבת שלום".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טרחן בלתי נלאה הטגה דעות בשקל ביביסט (ל"ת)
    עמי 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אכול ושתה כי מחר תמות (ל"ת)
    יצחק הלוי 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הבן אדם מאוס
    דויד 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כל הפרצוף שלו בוטקס הזרקות תזדקן בשקט תהנה מהרגיל הזה ועזוב אותנו בשקט
    סגור
  • "מאוס" על "אנשים קטנים" דציבלים כמוך, נמוך מנמוך_ _ (ל"ת)
    ברוני 09/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור