טלוויזיה
אברי גלעד בהצעה חריגה: "ככה הייתי מציין את ה-7.10"
גלעד כתב: "הייתי פותח אותו ב־06:29 בצפירה. בדיוק כמו לפני שנה. לתחושתי, צפירה בשעה הזאת, עם כל כמה שזה לא נוח למאריכים בשנתם, תהיה תזכורת מצמררת לאיך שהתעוררנו בשמחת תורה. זה יבדיל את הצפירה הזאת מהצפירות האחרות. ואחר כך - אני מציע שבתי האוכל, בתי קפה ועינוג למיניהם, יישארו סגורים עד הצהריים"
בלי התנצלויות ובלי הרבה מקום להתנחפויות, אברי גלעד הציג בטורו השבועי בישראל היום איך לדעתו אמור להיראות הטקס של ה-7.10 באמת, מה באמת יש לעשות כדי שהוא יהיה ציון ראוי לאחד הימים השחורים בתולדות העם.
גלעד כתב: "אני חושב על בוקר 7 באוקטובר הקרוב. הייתי פותח אותו ב־06:29 בצפירה. בדיוק כמו לפני שנה. לתחושתי, צפירה בשעה הזאת, עם כל כמה שזה לא נוח למאריכים בשנתם, תהיה תזכורת מצמררת לאיך שהתעוררנו בשמחת תורה. זה יבדיל את הצפירה הזאת מהצפירות האחרות של חיינו. ואחר כך - אני מציע שבתי האוכל, בתי קפה ועינוג למיניהם, יישארו סגורים עד צהרי היום. לא בכפייה. מרצון. ודגלים עם סרט שחור בחלונות ומהמרפסות. והליכה לבתי נרצחים ונרצחות לאזכרות מורחבות. וטלוויזיה שמשדרת סיפורי גבורה ללא הפסק. יש מספיק לחודש רצוף. ובלילה, אחרי היום הקשה, מסיבת ענק עם הפלייליסט של הנובה. כמו המעבר ליום העצמאות מיום הזיכרון. שהחזרה לחיים, לריקוד, לשמחה, תהיה חלק מהיום הקשה הזה. ככה אני הייתי מציין את יום השנה הראשון, ובשנה הבאה, כשזה יהיה אולי כבר מאחורינו ברובו, נחשוב מחדש. ואולי נזכה עד אז לשלטון רגיש, אמפתי, שיודע להזיל דמעה ולא רק לדחוף אצבעות לעיניים. אמן"
עוד ב-
בתגובה לטענות של מנהל העמוד, גלעד כתב לעוקביו בפייסבוק כי "אבו עלי אקספרס פרסם הבוקר את הפוסט הזה, והוא צודק. הקרדיט שלו נלקח ממנו שלא בדין. סליחה. כמובן, המחשבה ששרקי ואני שולטים בכל שלבי הייצור של תכניתנו ומעורבים בפרטים אינה נכונה, אבל אנחנו הפרצוף של כל המכונה שעושה את התכנית, ולכן אחראים. מתנצלים שוב. תקלה, תודה לאבו עלי אקספרס על העבודה המעולה שהוא עושה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(107):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
83.הצעה ראויהרחל 09/2024/07הגב לתגובה זו0 0הצעה שמכבדת את היום הנורא הזהסגור
-
82.נגד טקסים, בעד ההצעה שלך. (ל"ת)רחל 09/2024/02הגב לתגובה זו1 1סגור
-
81.תודה אברייעל 09/2024/01הגב לתגובה זו1 3הצעה חכמה וטובה. ובכלל - תודה אבריסגור
-
80.אברי משום מה אתה רואה את עצמך קוסם שמפזא פתרונות (ל"ת)אתה לא שם 09/2024/01הגב לתגובה זו4 0סגור
-
79.עיתונות נושכתטפוש 09/2024/01הגב לתגובה זו3 0היי אברי גלעד תמיד אהבתי לראותך התוכניותיך כי היית שונה .דעה מחוץ לקופסנה ולפעמים נושך אבל בצורה עיניינית ויפה. צפיתי אמש בך ובשרקי ולא הגבתם לטענה האבסורדית ש"נתניהו" הוא האשם והוא גורם למות החטופים. החמאס החמאס החמאס הוא האדם הבלעדי במות החטופים והם לעולם לא יסכימו לעסקת שחרור חטופים לצערי. חטופים לא ישובו צריך לומר את האמת למשפחות סינוואר תמיד ישאיר לו מעגל חטופים להגנה. רק חיסולו וחיסול החמאס יביא לשחרור יתרת החטופים שעדיין בחיים.סגור
- טען עוד
-
78.רעיון טוב חוץ מהחלק של המסיבה. פחות מתחבר לדעתי (ל"ת)אסתר 08/2024/31הגב לתגובה זו3 2סגור
-
77.7.10א.כ 08/2024/31הגב לתגובה זו1 1לציין את שמחת תורה כשמחת תורה אמיתי ,בבית כנסת עם הקפות...ככה הכי טוב לציין את ה7.10סגור
-
76.ההצעה שלמאברי גלעד לגבי 7.10.24ז.פ. 08/2024/31הגב לתגובה זו0 0הצעתו שלנאברי גלעד לגבי יום הזכרון הראשון ל"שואת חרבות ברזל" מכובדת הרבה יותר מהטקסים שמוצעים ע"י הממשלה ומתנגדי הממשלה.היא מכובדת ומכבדת ויש לדדון בה בהקדם ובכובד ראש. יש לדון בה בכובד ראשסגור
-
75.ובכל זה אפילו לא תפילה אחת ? חצי יום של צום ? עליה לבתישלום 08/2024/31הגב לתגובה זו1 2ולמה בכלל לעזאסל מסיבה בסוף היום ? בשבייל מה ? אולי תפילה אחת ? אולי אמירת סליחות ענק בכל הערים לעילוי נסמת כל הנרצחים ? גם חיחונים היו רוצים לראות את העם מתפלל ומתבונן ביום הקשה הזה במקום לרקוד בסוף היום. גם עליה המונית חבתי קברות חיבוק המדפחות. לציין את היום הזה איי זה אומר דאנו צריכים להיות באמצע ולישוב על מסיבות ועל החיים. כי המדפחות הן מרוסקות ודרושות להן תמיכה שלפיות אנו כל העם רק איתם באותו יום ובלי שום דבר אחר. מסיבה נוכל לעדות הקפות שניות בצאת שמחה תורה אך שוב לא דרך הוללות אלא דוב בתפילה על הנרצחים ועל הפצועים והטופיםסגור
-
74.7/10אזרחית 08/2024/31הגב לתגובה זו1 0אני מצינת לא 7/10 אלא שמחת תורה בצום ותענית כי זה הפךלתשע באב שלי וזה מה שאני מציעה. אבל הרבנים לא יותרו על שמחת תורה וימשיכו לרקוד ביום הנורא הזהסגור
-
73.אני בעד הדמוקרטיה כי אני איש שמאלשמאלני 08/2024/31הגב לתגובה זו2 3אני בעד הדמוקרטיה כי אני איש שמאל.וכאיש שמאל אני יודע שיש ממשלה שנבחרה עי העם. תרגום לדמוקרטיה. שלטון העם. ואם העם קבע שזו הממשלה וחלק מתפקידו הממשלה היא לעשות טקסים אז שהממשלה שמייצגת את רוב העם תעשה טקס. ולך אברי.אני מציע שלא תציעסגור
-
72.שאפויפעת 08/2024/31הגב לתגובה זו3 4אברי גלעד האיש הכי ישר עם מצפון ענק הרעיון שלו מושלם??סגור
-
71.דייי עם זהרחלי ישראלי 08/2024/31הגב לתגובה זו0 4יש ילדים שנולדו ביום הזה, לא צריך להשחיר את יומםסגור
-
70.רעיון מעולה.רותי נוב 08/2024/31הגב לתגובה זו5 3ככה צריך. אמן.סגור
-
69.אברי איבד את זה לגמריטקס 08/2024/31הגב לתגובה זו5 3מה עובר עליך בנאדם? פעם מאוד הערכתי אותך ואת דעותיך, משהו השתבש אצלך בדרך.סגור
-
68.אתם השתגעתם?!?!?!?!לכל המגיבים שבעד 08/2024/31הגב לתגובה זו5 0אתם לא חייבים ללכת אחריו! זה שהוא איבד דעתו לא אומר שהוא חייב להציע רעיונות גרועים כאלה. אברי, פעם הערכתי אותך. זהו יום עצוב מבחינתי. No more Avriסגור
-
67.רעיון מושלם!!!!מימי 08/2024/31הגב לתגובה זו3 5אני בעד אבל לך תסבי לבהמה גרב הזו . אימחה איסמה!!!סגור
-
חנפנית מאוסה של אברימימי 09/2024/02הגב לתגובה זו2 0את פתאט!סגור
-
66.רעיון מצויין של אברי גלעד איך להתאבל ולשמוחאייל 08/2024/31הגב לתגובה זו3 7ב-7 באוקטובר קרה אסון נורא, אבל היו במלחמה הזאת גם סיפורי גבורה. גם הציון בסוף היום של פסטיבל הנובה ראוי ביותר.סגור
-
65.גלעדישר 08/2024/31הגב לתגובה זו1 6מעולה ומושלם. הכי מתבקש בדרך הזאת!!!סגור
-
64.יום אסון לאומיאלירן 08/2024/31הגב לתגובה זו2 5עוד לא יצאנו ממנו, מה יש לערוך טקסים ואיזכורים. צריך להוריד הדגל לחצי התורן ולסםר את הסיפור וזהו. כשנצא מהמלחמה ומהסיוט הזה, ובעיקר לאחר שחזרו החטופים החשוב איך ואם לציין את היום הזה בטקס לאומי. הרי ארועים כאלהו יכולים ועוד איך לחזור על עצמם. לא יתכן וכל ארוע קשה, ככול שיהיה יצויין בטקס מיוחד. מקווה שיהיו החלטות מאחדות ומנחמות.סגור
-
63.רעיון טוב. למסיבה פחות מתחברת.עדי 08/2024/31הגב לתגובה זו1 6אבל אולי גם רעיון טוב. חייבת להיות צפירה לדעתי. לגמרי בשעה 6:29. רק חבל שהאירוע הקשה לא מאחורינו. החטופים לא הוחזרו כולם. חיילים עדיין נהרגים בגלל חוסר החלטיות והעדפת הפוליטיקה על טובת וחיי העם.סגור
-
62.צבירהלורה 08/2024/31הגב לתגובה זו0 5גם אני חשבתי על זה, רק לא בשעה מוקדמת כי יש ילדים קטנים שיכולים להיבהל. הטקס ממש לא בזמן ,בנתיים , לא משנה מי יעשה אותו...סגור
-
61.כולם חכמיםא.א 08/2024/31הגב לתגובה זו2 2עם כל הכבוד לאברי גלעד, מירי רגב וכל החכמים שנותנים עצות מי שיחליט איך היום הזה יעבור זה רק המשפחות, לאף אין זכות לקחת את זה מהםסגור
-
60.רעיון מצויין יהיה לאחר מקצה שיפוריםסמדר 08/2024/31הגב לתגובה זו0 56.29 צפירה בשעת הערב 18.29 מהבוקר עד הצפירה כל המקומות הבילוי וההסעדה יהיו סגורים בתקשורת כפי שהציע, סיפורי גבורה ותעודה על מה שקרה טכסים בבתי הספר לזכר הנרצחים...סגור
-
59.בלתי נסבל אברי גלעד איכסה של אדם. (ל"ת)טליה 08/2024/31הגב לתגובה זו4 0סגור
-
58.טקסטל 08/2024/31הגב לתגובה זו4 0למה צריך טקס בכדי להמשיך וללקק לזוג נתניהו. צריך באותו היום להוריד את כל הדגלים בדיוק כמו יום הזיכרון, ולהפוך את היום הזה בדיוק לצערנו כמו יום הזיכרון והשואה ליום התייחדות. למה טקס ריקודים נאומים ושירים, יש לנו חטופים גם חיים לצערנו גם הרוגים שלא נמצאים באדמת ישראל, לכן אין כלל מקום לטקס.סגור
-
57.רעיון גרועאני ועצני 08/2024/31הגב לתגובה זו5 0תחשןב מה זה יעשה לכל מי שחי את זה ברגעי האמת בעוטף. Ptsd יש להם בכל מקרהסגור
-
56.אבי גלעדיפופר מאיר כאנה צדיק 08/2024/31הגב לתגובה זו0 0אבי גלעדי איתי מצינן את 7 ל10 בימקום טקס,איתי מוצאי את א22 אבחירה צהל ואביטחון להורג אל בגידה בימקום שיכבלו פנסיה של מיליונים ארוצחים אלהסגור
-
55.רק בכ"ב בתשרי, כמו כל האסונות היהודיים (ל"ת)יוסי 08/2024/31הגב לתגובה זו0 0סגור
-
54.גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונהשם 08/2024/31הגב לתגובה זו0 5אברי, זה רעיון טוב. המחוגים קפאו במקומם ב 6:29סגור
-
53.ככה זה בפוליטיקה!!!!אנצי!!!! 08/2024/31הגב לתגובה זו0 0אצלנו הפוליטיקאים לוקחים אחריות.הם לוקחים אותה ואז זורקים אותה על מישהו אחר- אביעד הכהן פרופסור למשפט!סגור
-
52.7.10 כיום זכרוןאסתר 08/2024/31הגב לתגובה זו0 3כבר מזמן חשבתי כי 7.10 צריך להיות כיום זכרטן. צריך חהוריד את דגל ישראל לחצי התורן ולהשמיע צפירה בשעה 6.29. ובאותו היום לפקוד את קברי הנרצחים בבתי הקברות ברחבי הארץ. או לעשות טקס באחד מקיבוצי העוטף אולי בבארי או נחל עוז. ולא טקס של מירי רגב המיותר לגמרי.סגור
-
51.אברי יקר התחלה טובה סוף גרוע, כהרגלךאמציה 08/2024/31הגב לתגובה זו1 0רעיון מדהים, רק תיקון קל, בתי העסק ייפתחו רק בשעות הערב המאוחרות, כי היו אנשים בתופת הזו עדשעות הערב המאוחרות וחלקם עד שעות הלילה. והסיומת, אולי יהיה כאן שלטון רגיש אמפתי היודע להזיל דמעה... שלטון יותר אמפתי לביטחונו של כלל עם ישראל, ולא לחלק ממנו, קליקה או חונטה , או קסטה, לא יהיה כאן, והשלטון הזה מזיל הרבה דמעות על הלוחמים הקדושים, על העם שגנבו ממנו את הדמוקרטיה, על יתומים ועל אלמנות גיבורות, ובעיקר על גניבת זכות הבחירה. כשלת !!!סגור
-
50.שאפו. מדוייק לחלוטין (ל"ת)אלברט פירות 08/2024/31הגב לתגובה זו1 5סגור
-
49.אין צודק ממךנורית מלכה 08/2024/31הגב לתגובה זו1 5אכן כך ראוי היה לעשות הלוואי שוב שמישהו יקשיב לך ויקח את הרעיון לעשיה זו.סגור
-
48.יום אבל במדינהמירי 08/2024/31הגב לתגובה זו1 3אברי אתה גאון ממש ככה ורק ככה אנו כמדינה שעברה ועוברת טראומה צריכה להתחיל את היום הארור 7.10.24 בשעה 6:20 בבוקר בצפירה רעיון שצריך לקבל אותו וגם אים כמובן והיו מתנגדים .סגור
-
47.יום אבל במדינה (ל"ת)מירי 08/2024/31הגב לתגובה זו0 3סגור
-
46.כל ניסיון!!!!אנצי!!!! 08/2024/31הגב לתגובה זו0 0מה שהממשלה לא מבינה זה שכל ניסיון שנועד לכפות על הציבור גישה מתחסדת,רק כדי להציע נרטיב אחר,אז הציבור לא יהיה שותף למה נראה כמו ניסיון הזוי להכתיב טקס שהוא רק לטובת אלה שכשלו בארוע ולא לוקחים אחריות ומתפטרים,כי הם לא יכולים למנות את שרשרת הניהול הבאה,עד שהם לא יתפטרו ויתנו למישהו אחר לתקן את הנזקים שהם גרמו! אנשים מוזרים יכולים להכנס לפוליטיקה.רק כדי להשפיע ולשנות את ההיסטוריה-דן קוויל סגן נשיא ארצות הברית!סגור
-
45.בעייתימעריכה 08/2024/31הגב לתגובה זו4 0צפירה שתעיר גם את תושבי העוטף עלולה לעורר טראומות אצלם. מאד בעייתי אצל השורשים.סגור
-
44.יום אבל לאומייעל בר 08/2024/30הגב לתגובה זו1 4רעיון מצויין. זה צריך להיות יום אבל לאומי. הטקס של מירי רגב מיותר. אני מצפה מירוצי התקשורת להיות אמיצים ולא לשדר אותו.סגור
-
43.צפירהברוריה 08/2024/30הגב לתגובה זו0 4מעניין שאברי גלעד חשב כמוני. להשמיע צפירה ןכן הלאה. אלא שהוא כתב על כך טוב ממני. ואני מודה לו עלכך. כתבתי בכמה הזדמנויות להשמיע את הצפירה ולעמוד דום לדקה .לעצור את התנועה ולתת כבוד לנרצחים ולחטופים.מה ש אברי גלעד כתב ממצה טוב יותר את מה שעל כולנו לעדות. תודה לך.סגור
-
42.צודק ,צפירה 2 דק' חובה!!!דור 08/2024/30הגב לתגובה זו2 5בדיוק ככה בלי המסיבה .סגור
-
41.לא מכבד מספיק (ל"ת)א 08/2024/30הגב לתגובה זו0 5סגור
-
40.פשןט גאוני (ל"ת)בתיה 08/2024/30הגב לתגובה זו1 5סגור
-
39.רעיוןקוקי 08/2024/30הגב לתגובה זו1 4רעיון מעולה!!!!!!!!! בדיוק ככה זה צריך להתבצעסגור
-
38.אברי גילעדגדי 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0תיסתכל על פנייך ועל עיניך אדם יהיר ...מלבין פני חברייך לא ברבים יותר מיזה מה איכפת לנו מה אתה חושב איש אקצנטרי..לעולם לא אשכח שהיית בתוכנית הבוקר בחורים צעירים היו מגישים את המיבזקים בתוכנית הבוקר אז ערוץ 10 והמשכת בסורך גם בערוץ 13...ביישת אותם אני היתביישתי את כלומניק ותישאר כךסגור
-
37.אברי גלעדאוולין 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0דיברת יפה אברי אבל למה בכל זאת לקחת צד?אף אחד לא תוקע אצבעות.סגור
-
36.רעיון נכון, אמפתי חשוב ומדוייק (ל"ת)Adir 08/2024/30הגב לתגובה זו1 3סגור
-
35.רעיון מדוייק הולם ומתאיםאזרחית מודאגת 08/2024/30הגב לתגובה זו1 2אני איתך!! הלוואי שייפול על אזניים קשובותסגור
-
34.רעיון מעולה אבלאושרי 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0אני הייתי מוסיף איסור על מפקדי חיל אוויר,שבכ רמטכלים לדורותיהם להופיע בטלויזיה להתראיין כל מי שכשל ומי שמינה אותו 2 דורות אחורהסגור
-
33.רעיון מצוייןלני 08/2024/30הגב לתגובה זו0 5ציון ה7/10סגור
-
32.הפעם מסכימה איתו, לגבי הצפירה ובתי קפה סגורים. אבל על הלגבי הסוף עם ההסתה ש 08/2024/30הגב לתגובה זו0 5חבל שבבוף הוא עצמו תוקע אצבע בעין ומסית נגד נבחרי הציבור, שמליון ומשהו בחרו בהם. עם הדורה בסוף דל "ואולי נזכה עד אז לשלטון רגיש, אמפתי, שיודע להזיל דמעה ולא רק לדחוף אצבעות לעיניים. אמן"- אתה עושה גזלייטינג. תתהייד. מתהפך לך כמו סטייק. שופר של ערוץ תקשורת, בשביל הפרנסה.סגור
-
31.אברייעל 08/2024/30הגב לתגובה זו6 0אברי גלעד... מיום ליום אתה מתחרפן יותר ויותר.ככל שאתה מתבגר התכונות השליליות מתעצמות.??סגור
-
30.די עם שנאת חינםזרובבל 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0בין אם אוהבים או שונאים את הרעיון, לא צריך לתקוף את מי שהציע. למה תמיד קמים מתלהמים עם דברי שנאה? אמנם חל שיפור, אבל יש עוד דרך, עם ישראל! די עם שנאת חינם. בבקשה.סגור
-
29.אברי גלעדד.ד. 08/2024/30הגב לתגובה זו0 4הייתי מציינת יום זכרון נוסף ל7באוקטובר חצי יום עבודה יום קשה לכל עם ישראלסגור
-
28.אתם השתגעתם?!?!?!?!לכל המגיבים שבעד 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0אתם לא חייבים ללכת אחריו! זה שהוא איבד דעתו לא אומר שהוא חייב להציע רעיונות גרועים כאלה. אברי, פעם הערכתי אותך. זהו יום עצוב מבחינתי. No more Avriסגור
-
27.אברי גלעד 7.10דליה חן 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0מזדהה. וגם הצהרה "אני אחראי"- של כל הבוגדים באחריות על תפקידם, שבגללם ישנו בשקט.סגור
-
26.איבדת את זה לגמריאברי גלעד השתגעת! 08/2024/30הגב לתגובה זו5 1מה זה ההצעות ההזויות האלה? מוטב היה שתשמור זאת לעצמך. לצערי, עלה לך ואתה כבר לא האברי גלעד שהכרנו והערכנו.סגור
-
25.יש טקס ממלכתי אחד, ויש עוד אירוע של המחאהאזרחית 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0קבענו מהפיכת משמעותן של מילים. שקר הוא אמת ואמת היא שקר. הפגנה נגד הממשלה נקראת "טקס לאומי מאחד". ואנחנו אמורים להאמין לזה? ההפגנות בקפלן כבר לא סוחפות את הקהל אז עכשיו יהיו תמימים שיגיעו להפגנה בגני יהושוע ב 7/10.סגור
-
24.אתם השתגעתם?!?!?!?!לכל המגיבים שבעד 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0אתם לא חייבים ללכת אחריו! זה שהוא איבד דעתו לא אומר שהוא חייב להציע רעיונות גרועים כאלה. אברי, פעם הערכתי אותך. זהו יום עצוב מבחינתי. No more Avriסגור
-
23.עדיף לציין ביום הלועזיא.א 08/2024/30הגב לתגובה זו0 0לדעתי זה הטקס היחיד שהיתי עושה בתאריך הלועזי ולא העברי כי בתאריך העברי זה שמחה תורה ואי אפשר להפוך אותו ליום אבל אז עדיף לציין ביום הלועזי ה7.10 למרות שאנו יהודים והולכים לפי עברית לא ייתכן שביות שמחת התורה שלנו נהפוך אותו ליום אבל לעולמים עדיף לציין ביום הלועזי לעשות בעיקר טקסים בבתי העלמין ללמוד בבתי הספר ובגניםסגור
-
22.מה עם החטופיםמחכה לחזרת החטופים 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0איך אפשר לחגוג כאשר החטופים נמקים במנהרות החמס?סגור
-
21.רעיון מושלםאורלי 08/2024/30הגב לתגובה זו35 11רעיון רגיש ומעבד הלוואי שיצא לפועלסגור
-
20.טקסחופי 08/2024/30הגב לתגובה זו5 6לא צריך שום טקס משום סוג ולציון ארוע כל שהוא במדינהסגור
-
19.איבדת את זה לגמריככה זה כשנדפק השכל 08/2024/30הגב לתגובה זו10 20מטורף לגמריסגור
-
למה?נורית 08/2024/31הגב לתגובה זו0 6למה לא ניתן להגיב בצורה אנושית יותר? למה מילים רעות לא מוצא חן בעיניך סגור עיניים כמו שכמעט מחצית העם שלא נפגע עושהסגור
-
לא מוצאת חן בעינייך התגובה? דלגילמה? 09/2024/01הגב לתגובה זו5 0למה לדחוף את האף הגדול שלך?סגור
-
18.בעדרחל 08/2024/30הגב לתגובה זו28 8רעיון מבריק כן לקום מוקדם לצפירה אף אחד לא יבהל ..ידעו מזה כולם מראשסגור
-
טימטום (ל"ת)רחל 09/2024/02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
17.שמור...ירדן 08/2024/30הגב לתגובה זו10 14גלעד שמור את העצות ודעות שלך לעצמך אתה לא מעניין אף אחד.סגור
-
16.בעדרחל 08/2024/30הגב לתגובה זו10 8רעיון מבריק כן לקום מוקדם לצפירה אף אחד לא יבהל ..ידעו מזה כולם מראשסגור
-
טימטום (ל"ת)רחל 09/2024/02הגב לתגובה זו1 0סגור
-
תגובה הזויה (ל"ת)רחל 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0סגור
-
15.משוגע זקן (ל"ת)גבלס 08/2024/30הגב לתגובה זו8 11סגור
-
מאחלת לך להיות זקן משוגע כמו אברימימי 08/2024/31הגב לתגובה זו0 5חתיכת דפקט מהלךסגור
-
מימי - דפקטית מהלכתסתמי תפסיקי להתחנף 09/2024/02הגב לתגובה זו1 0לאברי כל הזמןסגור
-
הוא התחרפן לגמרי (ל"ת)נהיה דפוק 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0סגור
-
ירדת מהפסים (ל"ת)אברי 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0סגור
-
14.רעיון גרוע ביותרממש לא 08/2024/30הגב לתגובה זו8 11!!!!!!סגור
-
13.רעיון נהדרדנה 08/2024/30הגב לתגובה זו17 8וואווווו אני בעד. אהבתי הכל!!!!!סגור
-
דנהאת מטומטמת 08/2024/31הגב לתגובה זו4 0!סגור
-
את הזויה (ל"ת)דנה 08/2024/30הגב לתגובה זו4 0סגור
-
12.רעיון גרוע ביותרממש לא 08/2024/30הגב לתגובה זו9 8!!!!!!סגור
-
11.צפירהדניאל 08/2024/30הגב לתגובה זו5 9כיוון שאנחנו עדיין במצב ״ מלחמה״ צפירה בבוקר מוקדם. מאוד מבהילה ולא רצויה, שאר הדברים שהציע ״נורמלים״!סגור
-
10.איבדת את זהש.ה 08/2024/30הגב לתגובה זו10 12אברי, נראה לי שאיבדת את זה. מה קרה ? השתחרר אצלך משהו.סגור
-
9.די עם חכמולוגיהיעקב הרויזיוניסט 08/2024/30הגב לתגובה זו4 16יום הזה אמור להיות אך ורק ממשלתי. אחרת לא אכבד אותו עם צפירות או ללא צפירות.סגור
-
8.חכו עם הטפסים הכל עוד טרי ,למלחמת יון כפור לקח שש שבע ש (ל"ת)שש 08/2024/30הגב לתגובה זו9 0סגור
-
צריך לחכות עם הטקסיםנכון 08/2024/30הגב לתגובה זו4 0זה ממש לא הזמן! יש עוד חטופים שאיננו יודעים את גורלם. מה המהירות לסתום על הטרגדיה הנוראית את הגולל?סגור
-
צריך לחבר את זהליום הזיכרון עצמו 08/2024/30הגב לתגובה זו4 0.סגור
-
7.מי זה אברי גלעד? פופוליזם מיותר (ל"ת)מיקי 08/2024/30הגב לתגובה זו6 16סגור
-
אבריצביקה 08/2024/30הגב לתגובה זו6 7הוא בסה"כ נשמה טובה, לא מתלהמת כמוך, אדם חושב ומקורי, מגיש מצוין (עם שרקי). של נעליך בבקשהסגור
-
לאברי עלה יותר מדיההצעות שלו מטופשות 08/2024/31הגב לתגובה זו4 1לא ייתכן שהוא יציע הצעות שיכפו על כל העם. לא הוא יקבע!סגור
-
אבל הוא מגזיםיתכן והוא נשמה טובה 08/2024/30הגב לתגובה זו4 0אברי מנצל את האהדה אליו ומציע הצעות מטופשות. לא רואה בתגובה שום התלהמות, אלא רק מצידך.סגור
-
לאברי עלה יותר מדיוההצעות שלו מטופשות 08/2024/30הגב לתגובה זו4 1לא ייתכן שהוא יציע הצעות שיכפו על כל העם. לא הוא יקבע!סגור
-
צודק בהחלט.זה מה שראוי השנה (ל"ת)חרות 08/2024/30הגב לתגובה זו13 7סגור
-
תגובהאברהם 08/2024/30הגב לתגובה זו3 12תפסיק לקשקש לשון הרעסגור
-
6.אברי גלעדאורן קובאץ 08/2024/30הגב לתגובה זו12 8רעיון מצוין אין צורך לעשות מסיבות מהתאריך הזה שלא נשכח בחיים משתתף בצער משפחות השכולות והנרצחים ומתפלל שהחטופים יחזרו במהרהסגור
-
5.הצעה מעולה !!!!אורה 08/2024/30הגב לתגובה זו10 8אבל צפירה מוקדמת כל כך... מיותרת ומבהילה ילדים וזקנים...אפשר צפירה בשעה 11.00 כמו ביום הזיכרון לחללי צהל.. ..סגור
-
אורה - תשתיני לאחורהותסתמי את הפה! 09/2024/01הגב לתגובה זו3 0!!!!!!סגור
-
4.צפירה כן, ריקודים לאאזרח 08/2024/30הגב לתגובה זו9 8אפשר להוסיף ריקודים, רק אחרי שכל החטופים יחזרו.סגור
-
סתום את הפה (ל"ת)שב בשקט 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0סגור
-
שום צפירהאתה מטומטם 08/2024/30הגב לתגובה זו5 0!!סגור
-
3.רעיון מדויק ונכון (ל"ת)ענבל 08/2024/30הגב לתגובה זו19 8סגור
-
2.תמיד ידעתיאבי 08/2024/30הגב לתגובה זו8 8האמת נר לרגליך כפייםסגור
-
1.הכל נכון חוץ מצפירה בשעה כזו. יותר מידיאחות 08/2024/30הגב לתגובה זו3 17פוסט טראומטיים שיכנסו לחרדה. ולעניין האצבע בעין אתה צודק אבל גם אתה עושה המון טעויות הדורשות התנצלות.סגור
-
רעיון מצוין מעולה (ל"ת)Rachel mashraki 08/2024/31הגב לתגובה זו1 5סגור