ויראלי

יאיר שרקי מזהיר: "יש הומופוביה ברחובות בירושלים"

הכתב והפרשן יאיר שרקי פרסם פוסט אישי באינסטגרם, בעקבות מקרה מצער שקרה לו הבוקר, בו אזרח תקף אותו מילולית בעיר בה הוא גר. לנוכח המקרה שרקי קורא לתושבי העיר לצאת להצביע, דווקא עכשיו: "העיר הזאת גם ליברלית ומגוונת, בדרכה שלה, חשוב שתשאר כזאת"
מערכת ice |  1
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
העיתונאי יאיר שרקי פרסם פוסט אישי באינסטגרם היום (שלישי) ל-62 אלף עוקביו, על מקרה אלים שקרה לו בדרכו לקלפי, בפוסט כתב: "משהו אישי אבל לא רק, לא ידעתי הבוקר באיזו רשימה בדיוק לתמוך למועצה, אבל כשהלכתי לשתות קפה בשוק, ראיתי שמפלגה עם הנוכחות המורגשת ביותר במחנה הייתה מפלגת נעם, והבנתי שאני מוכרח להצביע".
עוד הזהיר שרקי: "פעילים שמנסים בחביבות לשדל את העוברים ושבים להצביע לרשימה הקיצונית ביותר, בחסות הנמנום של המחנה הליברלי עוד עשויים לרשום הישג שיביא לרוב חרדי-חרד''לי במועצה, כזה שיכביד על משה ליאון להמשיך במדיניות המאוזנת שלו בעיר". 
"ובדיוק בדרך לקלפי קרה לי משהו שלא קורה לי הרבה. אבל קורה לפעמים. אדם מבוגר, שאינו קשור לנעם, לפחות לפי חזותו, הספקתי לצלמו רק מהגב, התחיל ללכת אחרי ולהשמיע טקסטים מכוערים שאני מתבייש לחזור עליהם אפילו כאן. מכוערים מאוד. במרכז מחנה יהודה. במקום שבו אני גר בשנים האחרונות. יש הומופוביה ברחובות בירושלים. ברוך השם לא הרבה. אבל יש", תיאר שרקי בגילוי לב.
שרקי סיכם את הפוסט: "כדי לא להוציא דיבת ירושלים אומר: העיר הזאת גם ליברלית ומגוונת, בדרכה שלה, במובנים רבים יותר מתל אביב. אבל חשוב שתישאר כזאת. ולכן, כל ירושלמי שהעתיד שלה חשוב לו, לא יכול להישאר בבית. צאו להצביע. כדי שנוכל להישאר בעיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצחקת אותי. עיר חשוכה .אנשים שונאים את כל מי שסביבם (ל"ת)
    יצחק 02/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור