טלוויזיה

אברי גלעד תוקף את יאיר שרקי בשידור חי: "של נעלייך"

אברי גלעד תקף את יאיר שרקי אחרי פרשנות שהעניק כתב חדשות 12: "של נעליך מעל רגליך. תן לצה"ל לנהל את העניינים, בוא לא נהיה פרשנים צבאיים, סבבה?"
מערכת ice |  2
ארז טל ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
על רקע מלחמת "חרבות ברזל", הדיונים באולפני הטלוויזיה הופכים בימים אלו למתוחים יותר ויותר. כך גם היה בשידור אתמול (חמישי) בתכניתם של ארז טל ואברי גלעד בקשת 12, כאשר מי שהתארח באולפן היה פרשן וכתב חדשות 12, יאיר שרקי.
במהלך השידור, אברי גלעד התפרץ לדבריו של שרקי ותקף בעקבות פרשנות של כתב חדשות 12 על המצב הביטחוני בצפון. גלעד תקף את שרקי ואמר: "אתה עשית צבא באותה יחידה מובחרת שאני עשיתי. נכון? של נעליך מעל רגליך. תן לצה"ל לנהל את העניינים, בוא לא נהיה פרשנים צבאיים, סבבה? אנחנו אנשי גלי צה"ל, אנחנו מכירים את הצבא בקושי מקצין תורן פעם בשבוע".
כזכור, השבוע גלעד התייחס בטורו "לישראל היום" להפצת תאוריית הבגידה מבפנים שלטענת אנשים רבים המתקפה האכזרית ב-7 באוקטובר התרחשה בעקבות בגידה של אנשים מבפנים.
גלעד התייחס לכך בטורו ותקף את אותם אנשים אחרי שטען כי "אותם אנשים משתמשים באנשי תקשורת מטורללים כדי להפיץ את גלולת הרעל". לטענתו של גלעד "לא הייתה שום בגידה מבפנים", ומדובר בסך הכל "בעצלות מחשבתית". בנוסף לכך, תקף גלעד את אותם אנשים שמפיצים את התיאוריה הזו כשכתב: "התאוריה מופצת על ידי אנשים שהשכל הישר בגד בהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין כמו אברי אדם אמיתי מאיך להוציא את זה שמשדר איתו (ל"ת)
    אין כמו אברי אמיתי מ 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אברי סתם בנאדם מאוס (ל"ת)
    קשת 12 עשו טעות 02/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור