ויראלי

אברי גלעד מפחד? "מופרע על כל התחת, יפתחו לנו את הצורה"

המגיש מזהיר מגל האיסלאמיסטים שכובש את אירופה: "מול גל ענק כזה, ששוטף את חופי כל העולם, אין לנו ברירה אלא להנמיך את הלבות בינינו. לחפש מעלת חברינו ולא חסרונו. אלה אין להם אלוהים, ולא אללה. רק לאנוס ולרצוח הם רוצים. אם לא נהיה טיפה יותר נחמדים אחד לשני, יעשו לנו מה שעושים הרגע להינדים בבנגלדש"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
עם מסר לכל מעריצי ובמיוחד מעריצות טיילור סוויפט, הזמרת האהובה שהופעותיה באוסטריה בוטלו בשל איומים של דאע"ש לבצע פיגוע בהופעה שלה בווינה, מגיש קשת 12 אברי גלעד מסביר כיצד התרבות האיסלאמיסטית שהשתלטה על אירופה גורמת לכל הצרות הללו לקרות.
גלעד  הסביר: "ליבי עם כל הנערות והוריהן שטרחו והגיעו לוינה, אוסטריה, להופעה של טיילור סוויפט. ממקורותי אני שומע שממש כרגע יושבות אלפי צעירות ובוכות על ביטול שלוש ההופעות בגלל חשיפת מזימה של דאעש לפגוע במופעים. מזל שחשפו, עדיף. ועדיין כאב הלב".
עוד המשיך וכתב: "והעניין הוא שדאעש הם בכלל סונים, לא שיעים כמו שמקובל אצלנו בשכונה, וגם להם מתאים כרגע בלגן. יש תחושה שכל המוסלמים הקיצונים התעוררו יחד, והם תוקפים בכל העולם. ממש כרגע, בבנגלדש, מתרחשת הפיכה מוסלמית, שוחטים את ההינדים ומגלים אותם להודו אך דיווחים על מה שקורה שם כמעט לא תמצאו. לא ישראל, לא מעניין. ובאנגליה פרעות של מוסלמים באנגלים, ובאירלנד קמו בוקר אחד וגילו שארצם נכבשה ללא קרב, ועכשיו טיפה מאוחר להתעורר, ואיראן, וחמאס, וחות'ים, ואין סוף לדרכי הביטוי של הרצחנות המוסלמונאצית".

גלעד כתב: "ולא כולם כאלה. ברור. יש איים של שפיות מבורכת ואנושיות. אבל העולם בוער באש ירוקה, והכל על הראש שלנו. אנחנו, שמאיתנו יצא האיסלאם, שמתורתנו הושפע הנביא, שאנו מוזכרים בו עשרות פעמים לטובה, אנחנו צריכים להתמודד עם ההיפוך שעשה האיסלאם השולט מנאור, ומדעי, ומתקדם למופרע על כל התחת. ערימות של פסיכופטים עושים שימוש בדת כדי להצדיק את סטיותיהם. זה הכל".
לסיום כתב: "ובזמן כזה, מול גל ענק כזה, ששוטף את חופי כל העולם, אין לנו ברירה אלא להנמיך את הלבות בינינו. לחפש מעלת חברינו ולא חסרונו. אלה אין להם אלוהים, ולא אללה. רק לאנוס ולרצוח הם רוצים. אם לא נהיה טיפה יותר נחמדים אחד לשני, יעשו לנו מה שעושים הרגע להינדים בבנגלדש. גירוש כללי אלים ביותר. חפשו סרטונים. מלחמת הציביליזציות התחילה את השלב הקריטי. זה לא הזמן לפופקורן. צריך להבין שאנחנו רק בקדימון. בלי שותפות בינינו יפתחו לנו את הצורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה