תקשורת ומדיה

אברי גלעד זועם בשידור חי: "היום נחצה הקו האדום"

מגיש קשת 12, אברי גלעד, תקף את המשטרה בעקבות המעצר השנוי במחלוקת של שלוש הנשים שהניחו פליירים בבית כנסת בקריאה לשחרור החטופים: "המשטרה הופכת לסקוריטטה, שטאזי, קג"ב. זה הרגע שכל אחד מאיתנו צריך לשאול את עצמו מה נהיה. אדוני המפכ"ל, האם נבחרת לתפקידך כדי לעמוד בראש משטרת דיכוי?". צפו קטע
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12, אברי גלעד, זעם אמש (שבת) בשידור חי בתוכניתו עם ג'קי לוי, זאת בעקבות המעצר של שלוש הנשים שהניחו פליירים למען שחרור החטופים בבית כנסת בעיר הרצליה, ונעצרו על ידי השוטרים המקומיים בהחלט הזויה לחלוטין.
במהלך השידור, דיבר גלעד על מעצרן של שלוש הנשים ותקף את משטרת ישראל על המהלך השנוי במחלוקת: "המשטרה הופכת לסקוריטטה, שטאזי, קג"ב. זה הרגע שכל אחד מאיתנו צריך לשאול את עצמו מה נהיה. אדוני המפכ"ל, האם נבחרת לתפקידך כדי לעמוד בראש משטרת דיכוי? המשטרה עשתה דברים קשים בעבר, ובדרך כלל אני שם את עצמי במקומו של השוטר, אבל היום נחצה קו אדום".
כזכור, בסוף השבוע האחרון, אברי גלעד סיפר בטורו השבועי ב"ישראל היום" על התפקיד החדש שקיבל בחוות החופש בעולש כדירקטור מן המניין בהתנדבות. הוא סיפר למה הוא מתכוון לשייך לעצמו את התואר ד"ר ולא כראשי תיבות של דוקטור.
גלעד כתב: "כבר בן 62 אני, כמעט, ואין שום תואר לפני שמי, לא דוקטור ולא פרופסור, ולא כבוד הרב, ולא אדמו"ר, ולא האלוף במיל'. לא כלום. רק מר, במקרים מיוחדים. והיטב חורה לי וממרר את חיי המצב הזה, כי יש לי הרבה מכרים שעשו איזה דוקטורט פעם באיזה עניין, ומאז כל הפונה אליהם חייב לדקדק בתוארם, ולא להשמיט את הוד דוקטוריותם".
הוא הוסיף: "ועוד אני חושב איך אשיג לי תואר, חיי קיבלו מפנה מפתיע. קיבלתי פנייה מחוות החופש להיות דירקטור בהנהלה. דירקטור. אני. תמיד רציתי להיות דירקטור. אותן אותיות כמו דוקטור, מי ירגיש בהבדל. ונכון, זה לא בבנק במשכורת שמנה, אלא בחוות החופש בהתנדבות, אבל היינו הך".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מעצר מיותר
    נאוה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק. לא הייתה סיבה לעצור אותן. בסה"כ הניחו פלאיירים והמקום היה פתוח. מצד שני יש והיו ככ הרבה מעצרים לא מוצדקים. מה נזעקו כולם הפעם ??? כשיהיה שוב מעצר לא מוצדק שוב תקום זעקה כזאת? או שזה ייחודי רק לפעילות שמאל?
    סגור
  • 5.
    שתקת על ״פרשת משפטים בושה״? תמשיך לשתוק.
    אכיפה שוויונית 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נעצרה על 3 מילים. אז בטח שיעצרו על פגיעה ברכוש ציבורי או זריקת בוץ. אכיפה שוויונית!!!!!!! אל תחצו גבולות שאינכם רוצים לחיות מעבר להם.
    סגור
  • 4.
    אברי צודק הלכה המדינה
    אלברט 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל
    סגור
  • 3.
    זכו להיות בשמאל שכולם יעטפו ויגנו על כל פשע שיחפצו לבצע (ל"ת)
    תקשורת חד צדדית 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא אח שלי.....לא עושים הפגנות בבית כנסת. (ל"ת)
    עופר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מה אתה מבלבל תשכל ? אנרכיה עברינות וזה מה שיש לך להגיד
    דן 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברברןןןןןן ישר כוח למשטרת ישראל על עבודה הקשה ומסורה למלחמה כמעט בלתי אפשרית בטרור פשע מאורגן ובמקביל באנרכיסטים עברינים
    סגור