תקשורת ומדיה

ג'וש בריינר בחשיפה דרמטית: "מקווה שזה לא יסבך אותי עם המשטרה"

העיתונאי ג'וש בריינר שיתף את הציוץ של ירון דורון, כתב עיתון "ישראל היום" הנוגע לפרשת הנחת העלונים שעלתה לכותרות בסוף השבוע. לצד זאת, חשף בריינר כי קיים קשר משפחתי בין כתב "ישראל היום" לבין דובר משטרת ישראל | כל הפרטים

מערכת ice |  4
גוש בריינר (צילום יוטיוב ערוץ 14)
ג'וש בריינר, כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ", הפתיע עוקבים רבים בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), בעקבות פרט מעניין שחשף על ירון דורון, כתב עיתון "ישראל היום" וסנ"צ אריה דורון, דובר משטרת ישראל
"אני מקווה שזה לא יסבך אותי עם המשטרה, אבל כתב ישראל היום ירון דורון הוא אחיו של דובר המשטרה סנ"צ אריה דורון", כך ציין העיתונאי ג'וש בריינר בפני עוקביו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). 
בהמשך הציוץ, הדגיש בריינר: "כל עוד האחד נשאר דובר המשטרה (בהצלחה אריה) והשני נשאר כתב שמסקר את המשטרה (מחבב את ירון), כל ידיעה שכזאת חייבת להיות מלווה בגילוי נאות". 
בריינר פרסם את הציוץ של ירון דורון, כתב עיתון "ישראל היום", שעסק בפרשת הנחת העלונים אשר עלתה לכותרות בסוף השבוע.  בציוץ, ציין ירון דורון, כתב "ישראל היום": 
"פרסום ראשון: שתיים מהנשים שנעצרו בפרשת הנחת העלונים הסתבכו בעבר עם המשטרה. גורם במשטרה: 'הן לא תמימות'". 
 
ג'וש בריינר, כתב המשטרה והפלילים של עיתון "הארץ", מרבה למתוח ביקורת חריפה על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. בדצמבר 2023, בריינר תקף את השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בטענה כי היועץ המשפטי של המשרד מספר כי בן גביר "מטיל עליו אימה". 
בציוץ שפרסם בחודש דצמבר 2023, בריינר שיתף את הכתבה שפרסם בנוגע להתנהלות השר בן גביר וכתב: "צמרת המשרד התפטרה, היועץ המשפטי של המשרד מספר שבן גביר 'מטיל עליו אימה' וצועק עליו, העובדים מפוחדים, אי סדרים בחלוקת נשק וסמפכ"ל אחד שמאוד רוצה להתחנף ואומר לחנמאל בדיון: 'your wish is my command'. המשרד לביטחון לאומי בקריסה והופך לסניף של עוצמה יהודית". 
 

מאוחר יותר פרסם העיתונאי את תגובת השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אכן השר בן גביר אינו מקבל את המדיניות הקלוקלת שהייתה נהוגה בה פקידים מנהלים את ענייני המשרד השופטים והשר הוא עציץ. מי שאינו מיישם את מדיניות השר, חוטא לתפקידו ואין מקומו במשרד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בן גביר
    צהוב עולה 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לשר בן גביר תמשיך לנקות את הריקבון במשטרה...צריך עוד שרים כמוך.
    סגור
  • 3.
    בריינר אנטישמי שכורה את לחמו מאנטישמיות (ל"ת)
    ילדי עמיגור 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    ג'וש בריינר הוכיח כבר בעבר שהוא כתבהמסור לעתון הארץ. (ל"ת)
    ניר 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מפחדים מבן גביר (ל"ת)
    אנונימי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור