טלוויזיה

אברי גלעד מתכנן להפרד? "לא יזיק רענון. בקרוב ממש"

בטורו השבועי כתב המגיש על ההצלחה בלחימה מול חיזבאללה ושלח מסר: "וזה הזמן לרענן את כל שדרת מקבלי ההחלטות, ויושבי הוועדות, וטרחני הקבינטים - באנשים צעירים, ובנשים יצירתיות. מה המבוגרים יודעים לעשות ראינו. משעמם. תנו לנו דם חדש ומוחות מבריקים. גם בכתיבת הטור הזה לא יזיק רענון. בקרוב ממש"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
אברי גלעד, רק החמיא לפני מספר ימים לראש הממשלה בנימין נתניהו על המהלכים האחרונים בלבנון והפגיעה האנושה בחיזבאללה, אבל היום (שישי) בטורו השבועי בישראל היום הוא נשמע מפרגן דווקא לדור הצעיר שהערים על ארגון הטרור חיזבאללה.
בטורו הוא כתב: "ואם כבר מדברים על זה, מתברר (כך על פי חלק מהדיווחים בתקשורת) שמי שהגתה את עניין הביפרים היא קצינת מודיעין צעירה, פחות מ־30 גילה. לא גבר מבוגר מלא חשיבות עצמית. אישה. וזה הזמן לרענן את כל שדרת מקבלי ההחלטות, ויושבי הוועדות, וטרחני הקבינטים - באנשים צעירים, ובנשים יצירתיות. מה המבוגרים יודעים לעשות ראינו. משעמם. תנו לנו דם חדש ומוחות מבריקים. גם בכתיבת הטור הזה לא יזיק רענון. בקרוב ממש".
רק ביום רביעי, בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מרבה לשתף את מחשבותיו, גלעד כתב תחת המילה 'שיבה', את דעתו: "לא עוצרים עד שכופים הסכם שיבה כללי. כל החטופים חוזרים הביתה, כל תושבי הצפון חוזרים לישובים".

הוא הדגיש מה השלב הבא: "ורק אז תושבי לבנון יכולים לחזור לכפרים, לא כולל צמודי הגדר. אלה ישארו נטושים כתזכורת לדורות הבאים. רצו איחוד הזירות? זה האיחוד עכשיו. לא מכתיבים תנאים למנצחים".
גלעד כזכור, מגיש חדשות הלילה לצידו של יאיר שרקי בערוץ 12 אמר השבוע בתחילת התוכנית באולפן תודות לכלל כוחות הביטחון: "בא לי להתחיל את התוכנית הזאת בתודה - תודה לטייסים, למפקד חיל האוויר, תודה לרמטכ"ל, תודה לשר הביטחון, תודה לראש הממשלה. איזה יופי. כשאתם עובדים ביחד מי יכול עלינו. אולי תמשיכו ככה עוד כמה ימים, נגמור את העניין כבר, לא?".
יאיר שרקי הוסיף ואמר: "עדיין, הערת אזהרה כי יש אופוריה קלה, אין חיילים על הקרקע אין נפגעים בעורף בזכות הציות של האזרחים". אברי גלעד הוסיף כי "מבעד לשכבות המייקאפ, אני לא יודע אם אתה רואה חזר לי הצבע ללחיים, ליום אחד, מותר, לא?". "יש תחושה שנסראללה מתחיל להיות לבד", סיכם יאיר שרקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגיד אברי ומה אתה יודע לעשות חוץ מלברבר את עצמך לדעת
    איציק 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה משחק אותה ידען גדול,יש משהו שלא עסקת בו?לאיזה קבוצת גיל אתה משייך את עצמך?
    סגור