תקשורת ומדיה

אברי גלעד מפרגן לנתניהו: "תודה לרה"מ, חזר לי הצבע ללחיים"

מגיש חדשות הלילה בערוץ 12 לצד יאיר שרקי, אברי גלעד, הודה לכוחות הביטחון, הרמטכ"ל וגם ראש הממשלה על הלחימה בצפון הארץ: "אולי תמשיכו ככה עוד כמה ימים, נגמר את העניין"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד מודה לכוחות הביטחון ובראשם גם ראש הממשלה נתניהו בשידור חי.
מגיש חדשות הלילה לצידו של יאיר שרקי בערוץ 12 אמר השבוע בתחילת התוכנית באולפן תודות לכלל כוחות הביטחון: "בא לי להתחיל את התוכנית הזאת בתודה - תודה לטייסים, למפקד חיל האוויר, תודה לרמטכ"ל, תודה לשר הביטחון, תודה לראש הממשלה. איזה יופי. כשאתם עובדים ביחד מי יכול עלינו. אולי תמשיכו ככה עוד כמה ימים, נגמור את העניין כבר, לא?".
יאיר שרקי הוסיף ואמר: "עדיין, הערת אזהרה כי יש אופוריה קלה, אין חיילים על הקרקע אין נפגעים בעורף בזכות הציות של האזרחים". אברי גלעד הוסיף כי "מבעד לשכבות המייקאפ, אני לא יודע אם אתה רואה חזר לי הצבע ללחיים, ליום אחד, מותר, לא?". "יש תחושה שנסראללה מתחיל להיות לבד", סיכם יאיר שרקי.
 

רק באחת התכניות האחרונות של אברי גלעד בלייט נייט של קשת 12, האירוע של פיצוץ הביפרים בלבנון קיבל אזכור, כאשר גלעד פתח את השידור ואמר: "לילה טוב חמו מה העניינים?", שותפו להגשה אמר: "טוב אברי איך אתה?", ברגע הזה גלעד הוציא מכיסו ביפר ישן והרים אותו מעל השולחן ודימה כאילו הוא מתפוצץ בפניו והוא נפגע, הוא מיד אמר בהומור: "כוחו של  הביפ ביפ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה