טלוויזיה

קשת 12 נאלצת למחוק: אלו הפרקים שלא תוכלו לצפות בהם יותר

חברת קשת נאלצה למחוק שתי תוכניות של "יצאת צדיק" מכל הפלטפורמות שבשליטתה לאור תביעה של טכנאי מזגנים שלדבריו הוצג באור שלילי שהסתיימה בפשרה 
מערכת ice |  1
חיים אתגר (צילום צילום מסך)
בפרשה מטלטלת שמאירה את הצד הלא מחמיא של תוכניות הריאליטי, חברת קשת 12 נאלצה למחוק שתי תוכניות של "יצאת צדיק" מכל הפלטפורמות שבשליטתה. צעד זה נעשה כדי לסיים הליך תביעה שהגיש טכנאי מיזוג אוויר, יורם וקנין, שהופיע בתוכניות, כך על פי העין השביעית.
המחיקה הגורפת, שכוללת את כל תוכן הפרקים ולא רק את החלקים בהם נראה וקנין, מעלה שאלות נוקבות לגבי האחריות של תוכניות מסוג זה. סיפורו של וקנין מתחיל ב-2018, כשהופיע לראשונה ב"יצאת צדיק" בהנחייתו של חיים הכט, ונמשך עד 2022, כשהופיע שוב בתוכנית, הפעם בהנחייתו של חיים אתגר.

בשני המקרים, לטענת וקנין, הוא פעל באופן מקצועי ונאות, אך התוכנית הציגה אותו לכאורה באור שלילי, תוך האשמות בפעילות פגומה והכפשת שמו. תחושת העוול הובילה את וקנין להגיש תביעה קטנה נגד קשת, עורכת התוכנית ומגישה, בה דרש פיצוי כספי, פרסום הכחשה ומחיקת הפרסומים אודותיו.
התגובה הראשונית של קשת הייתה נחרצת וחסרת פשרות. הם טענו כי תביעתו של וקנין "מקוממת במיוחד" וכי כל מה שפורסם עליו היה "אמת לאמיתה". ואולם, למרות הביטחון שהפגינו בצדקת דרכם, לאחרונה הודיעו הצדדים על הסכם פשרה שהושג בהליך גישור. ההסכם, שפרטיו אמורים היו להישאר חסויים, כולל את הסרת הפרקים מכל הפלטפורמות של קשת והימנעות משידורים חוזרים שלהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הייתי מפרסם את הכתבה הזו בכל מקום אפשרי- שכולם יכירו את
    מני 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    וקנין
    סגור