טלוויזיה

חיים אתגר ייעלם מקשת 12? התכנית יצאת צדיק מבוטלת

אחרי שכבר תכנית אחת שלו הסתיימה והוא הוחלף ב'אנשים' על ידי נסלי ברדה, כעת מתברר שגם תכנית הדגל של אתגר, יצאת צדיק לא חוזרת לפי שעה לעונה נוספת בערוץ
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום צילום מתוך יצאת צדיק קשת 12)
נפרדים מחיים אתגר? אחרי שהתוכנית ״אנשים" חוזרת למסך בקשת 12 במקום "חי בלילה״ בהנחיית נדב בורנשטיין, עם שינוי בעמדת המגיש, כאשר נסלי ברדה החליפה את אתגר, כעת תכנית נוספת שלו בדרך להעלם מהמסך.
על פי דיווח של רן בוקר, לפי שעה, תכנית הדגל של אתגר 'יצאת צדיק' שבדיוק סיימה עוד עונה, לא אמורה על פי התכניות לחזור לעונה חדשה. על אף שדווח כי כרגע אין תכנית להשיבה, מדובר בשינוי בפורמט שייעשה אם יוחלט שכן תקבל עוד עונה.
אתגר, שגם מגיש בערוץ את 'חשיפה', הודיע לקשת 12 לגבי 'אנשים' כי הוא מוותר על הנחייתה בשל לוחות הזמנים הצפופים שלו, בין היתר בשל התוכניות המצליחות שלו בפריים טיים. כעת, ייתכן שהתכנית המרכזית שלו גם תעלם.
החל מ-2017 אתגר מגיש את "המתחזים" ששודרה בערוץ 2 וכיום בקשת 12. החל מ-2019 מגיש את התוכנית "יצאת צדיק" לאחר פרישתו של המנחה הקודם חיים הכט. החל מ-2020 מגיש את התוכנית "חשיפה" שבקשת 12. ב-22 בדצמבר 2020 שודר בקשת 12 סרטו הדוקומונטרי של אתגר "אבא, אתה כבר לא ילד", בו הוא חושף לראשונה את חייו האישיים מול המצלמה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוסך אריה ובני יד חרוצים מחירים יקרים (ל"ת)
    בני כהן 0522388826 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפורמט לא יכול לקבוע מחירים
    גיא 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקשת אין זכויות לקבוע לבעלי מקצוע בכמה לתמחר את השירותים שלהם כמו שאין תחרות בשוק הפרסומות בערוץ 12. הטכנאים הם עובדים עצמאיים הם לא עובדים לפי תקנון ערוץ 12 וכמובן שאם מישהו וירצה לגבות 2000 שקל מלקוח זו זכותו במבחינה משפטית. בדיוק כמו כל בעל מקצוע אחר רופא (פרטי), עורך דין, פסיכולוג, מורה פרטי וכו'. אבל זה עדיין אומר שצריכים להיות בני אדם ולא לשקר או להמציא תקלות ללקוח. להיות אנשים ישרים ולשקף ללקוח את האמת. זו העבודה שלי וככה אני גובה. רוצים יותר בזול? תעשו שיעורי בית לפני שאתם מצלצלים לבעל מקצוע ומבלבלים בשכל להגיע מיד כי זה דחוף עכשיו.
    סגור