תקשורת ומדיה

נסלי ברדה נשברת: "הדבר הכי נורא שאי פעם קרה לנו"

נסלי ברדה, מגישת קשת 12 האהובה, מדברת בפתיחות על הטרגדיה הגדולה שעברה כאשר אביה, גבריאל ברדה ז"ל, נהרג בתאונת דרכים: "המוות שלו, הפתאומי, המפתיע – זה הדבר הכי נורא שאי פעם קרה לנו". וגם: הנס הגדול בחייה ("אמא שלי הייתה במצב של מוות קליני כשנולדתי")
מערכת ice | 
נסלי ברדה (צילום אינסטגרם)

נסלי ברדה, מגישת קשת 12 האהובה, עברה לא מעט בחיים שלה. לפני כשמונה חודשים בלבד, ברדה איבדה את אביה, גבריאל ברדה ז"ל, בתאונת דרכים קשה. אמש (חמישי) בראיון מיוחד ל"מאקו", ברדה סיפרה על השנה הקשה שעברה עלייה.

ברדה סיפרה על אובדן אביה: "אפשר למלא אוקיינוסים עם הכאב, השבר והאובדן, אבל אני מסתכלת על כל השנים הטובות שהיו לנו ביחד. זה שאבא שלי נלקח זה בלתי נסבל. מצד שני, הוא השאיר אותי עם כל כך הרבה אהבה וביטחון, זו הייתה החוכמה שלו. אי אפשר לדבר על נחמה במובן הזה, זה לא יכול לנחם, אבל יש הרבה. הלב והכיסים שלנו מלאים באהבה שלו, כי הוא באמת נתן בשפע".
 


ברדה הוסיפה: "קרו לאבא שלי הרבה מאוד נסים לאורך החיים. כשהכאב בוער בי אני מנסה, ובמידה מסוימת גם מצליחה, להסתכל על הנס שכן קרה לי: קודם כל, שהוא היה אבא שלי. המוות שלו, הפתאומי, המפתיע – זה הדבר הכי נורא שאי-פעם קרה לנו".

על הנס הגדול שחוותה מספרת ברדה: " קרה לי נס. אמא שלי הייתה במצב של מוות קליני כשנולדתי, והרופאים אמרו לאבא שלי, 'מצטערים, אין לנו מה לעשות יותר'. אבא שלי התפלל ונשבע שאם יקרה נס, הוא יקרא לתינוקת בשם נס. באמת קרה נס, ואמא שלי התעוררה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה