בריאות

כוכבת קשת 12 חושפת את ההתמודדות לאחר הלידה: "יש דכדוך"

כוכבת "המפקדת" בכאן 11 ו"גוף שלישי" בקשת 12 מספרת על הימים האינטנסיביים לאחר הלידה: "רואה מלא סטוריז של נשים שמעלות תוכן מהמם אחרי לידה, לא הרגשתי שאני יכולה"
מערכת ice | 
גל מלכה יולדת (צילום אינסטגרם @galmalka)
השחקנית גל מלכה משתפת היום (חמישי) את ההתמודדות עם הלידה ואף משתפת את הצדדים הפחות יפים בימים בהם היא מתמודדת גם עם תופעה של דכדוך בערבים.
"פתחתי מצלמה אחרי שבועיים וחצי, אני אספר לכם בקצרה. טרלול אחד גדול, אוקיי? זה טרללת של החיים. החיים מתהפכים לגמרי ושזה לא יפחיד אתכם. הכל פשוט משתנה. מהרגע שהיינו בבית חולים עד עכשיו רק רציתי להיות איתה, פשוט היכרות של בן אדם חדש שבא לעולם שמה שהוא צריך זה רק אותך, והוא זקוק לך כי אחרת הוא לא יכול לחיות. אז ניסינו בכל דקה ודקה להתאפס על מה היא רוצה ומה היא צריכה. אני מרגישה שאני מרגישה אותה הכי טוב בעולם, ומאוד קשה לי לשחרר אותה לאנשים, כאילו אני מרגישה שאני לא סומכת על אף אחד, לכן מהיום שהיא נולדה לא היה לי פנאי כי הייתי רק איתה", שיתפה מלכה.
מלכה הוסיפה כי לא הצליחה לשתף בתוכן מהימים האחרונים בגלל שלא הייתה פנויה לכך נפשית: "זה היה שבועיים מאוד אינטנסיביים אבל עכשיו אני כן יכולה לראות את האור, לא יכולתי להרים את הראש מעל המים כדי להגיד איפה אני מה קורה לי. זה תהליך לא פשוט. אני רואה מלא סטוריז של נשים שילדו ומעלות תוכן מהמם, אבל לא הרגשתי שאני יכולה לעשות את זה. לא הרגשתי שאני מצליחה לייצר משו אותנטי ויפה כי זה לא היה המצב בעיני. זה לא היה מצב נעים רגוע ושלו, הוא היה מצב הכי מדהים בעולם אין לי איך להסביר את הדיסוננס של הקושי יחד עם האושר העילאי".
עוד היא משתפת על ההתמודדות עם חוסר השינה ועל הדכדוך שמגיע אליה בערבים: "זה לילות בלי שינה, זה אני ובן מי מתעורר מתי מי מביא לה אוכל איזה אוכל אם היא מתחברת אם היא אוכל תמל אם אני שואבת ובכל רגע שהיא מצליחה לישון והיא ישנה אז אני מהר הולכת לסדר את הבית. היה לי קשה. אני מרגישה שאני עוברת תהליך מאוד עמוק עם עצמי כי לא יצאתי מהבית ואין יום בחיים שלי שלא יצאתי מהבית, אני רגילה להיות מחוץ לבית. והקפה שהוא מתקרר, הקפה מתקרר! הוא מתקרר ויש מצב שמכינים אותו בבוקר ושותים בצהריים. וכשמגיע הערב קצת מגיע דכדוך ופתאום הכל נופל, אבל כל יום אני מרגישה הרבה יותר טוב. יותר מחוזקת".
בהמשך סיכמה כי היא לאט לאט מתאוששת מהימים שאחרי הלידה והוסיפה כי היא מודה לכל האנשים ששלחו לה מתנות וביקרו אותה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה