כסף וצרכנות

מקדונלד'ס בבשורה אדירה ללקוחות: זו המנה שחוזרת לראשונה מ-2020

יותר ויותר לקוחות מקדונלד'ס מחפשים את הבייגל. אז לא מתוכננת השקה רשמית, אמר נציג מקדונלד'ס לפוסט ביום שישי, אבל השינוי ייכנס לתפריט בקרוב אחרי 4 שנים שמנות הבייגל לא היו שם
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
אלפי סניפים של מקדונלד'ס ברחבי העולם החזירו את מנות הבייגל לתפריט, זאת לראשונה מאז שרשת הענק הפסיקה את פריט ארוחת הבוקר לפני ארבע שנים. ענקית המזון המהיר משיקגו - שהכריזה מוקדם יותר השבוע על שותפות עם סופגניות Krispy Kreme - ראתה עלייה מפתיעה בביקוש לבצק, על פי בעלי הזיכיון.
"אני שומע ממפעילים שזה עתה פרסמו שהם מוכרים יותר בייגל ביום אחד מאשר שבוע שלם לפני חמש שנים", אמר אחד הזכיינים ל-The Post. "זה מטורף, נוסטלגיה היא אמיתית. זו הייתה הצלחה פנומנלית ועכשיו כולם רוצים לשחזר את זה".

מסתבר כי יותר ויותר לקוחות מקדונלד'ס מחפשים את הבייגל. אז לא מתוכננת השקה רשמית, אמר נציג מקדונלד'ס לפוסט ביום שישי, אבל השינוי ייכנס: "למרות שכריכי בייגל אינם זמינים בארץ, הם מהווים הצעה אזורית וזמינים כעת במקדונלד'ס המשתתפות בשווקים נבחרים".
מקדונלד'ס הפסיקה להגיש בייגלס כפריט עצמאי בתפריט ארוחת הבוקר שלה לאורך כל היום בשנת 2020. בזמנו, הם נחשבו לפלופ או "פריט בעל ביצועים נמוכים" שניתן להסיר מהתפריט משום שמקדונלד'ס הפכה את התפריט שלה כדי להתמקד בפריטי הליבה שלה, אמר הזכיין ל-The Post.
לאחר הפוגה של הוספת פריטי תפריט חדשים, נראה שמקדונלד'ס מתכוננת להוסיף פריטים נוספים, אומרים מומחים. "בשנים האחרונות רק עשינו הרחבות טעמים עם רטבים, אבל לא הצגנו חבורה של מרכיבים חדשים ובעצם קו חדש של כריכי ארוחת בוקר".
מנכ"ל מקדונלד'ס, כריס קמפצ'ינסק, אמר במהלך שיחת רווחים בפברואר שהחברה איבדה כמעט סועדים בעלי הכנסה נמוכה או כאלה שמרוויחים פחות מ-45,000 דולר בשנה בגלל לחצי התנפחות המזון. "אני חושב שמה שאתה הולך לראות כראש שלך לשנת 2024 הוא כנראה יותר תשומת לב למה שהייתי מתאר כמחיר סביר", אמר קמפצ'ינסקי בשיחת הרווחים עם אנליסטים בוול סטריט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה