השוק

ג'ף בזוס מימש את האיום: מכירת המניות המאסיבית שלו החלה

איש העסקים ג'ף בזוס, מייסד ענקית הקמעונאות אמזון, הצהיר לאחרונה שבמהלך השנה הוא עומד למכור 50 מיליון מניות של אמזון. כעת, עולה כי המהלך כבר יצא לפועל כשבזוס מכר 24 מיליון מניות בשווי של למעלה מ-4 מיליארד דולר. כל הפרטים
עידו מור | 
ג'ף בזוס (צילום טוויטר/ ג'ף בזוס, מסך אתר amazon)
בתחילת החודש נחשף כי מייסד ענקית הקמעונאות אמזון ג'ף בזוס, עתיד למכור במהלך השנה 50 מיליון מניות של החברה ששווין מוערך ב-8.4 מיליארד דולר. כעת עולה שבזוס, החל להוציא את התוכנית אל הפועל כשהוא ביצע מכירה של 24 מניות אמזון בשווי של למעלה מ-4 מיליארד דולר. 
בזוס, הקים את אמזון בשנת 1994 והוא כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה עד לשנת 2021 כשהוא עבר לתפקיד יושב ראש החברה. מכירת המניות של בזוס התרחשה בשתי פעימות כשבכל אחת מהן נמכרו 12 מיליון מניות.
המכירה הראשונה התרחשה ביום שישי ואילו השנייה התרחשה ביום שלישי. למרות הרווח הגדול שבזוס צפוי לשלשל לכיסו הוא עדיין יצטרף לשלם מיסים פדרליים. שווי מניית אמזון עלתה פלאים כשבשנה האחרונה היא רשמה עלייה של כמעט 70 אחוזים.
מכירות הענק לא פוגעות במעמדו של בזוס שנשאר בעל המניות הגדול באמזון והיותו אחד האנשים העשירים ביותר בעולם כאשר על פי פורבס, הונו מוערך ב-175.7 מיליארד דולר בזוס גם חילק מניות באמזון כחלק מהפילנתרופיה שלו, לאחרונה ב-2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה