כסף וצרכנות

אמזון משיקה: עוזר קניות המופעל על ידי בינה מלאכותית

העוזר החדש המופעל על ידי בינה מלאכותית בשם רופוס של אמזון יכול לענות על שאלות הקונים, לבצע השוואות והצעות ללקוחות כדי למצוא את מה שהם צריכים בצורה המדויקת ביותר
מערכת ice | 
אמזון ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
העתיד כבר כאן: אמזון חשפה ביום חמישי (אתמול), את 'Rufus', עוזר קניות חדש, המופעל על ידי בינה מלאכותית (AI) גנרטיבית שיכולה לענות על שאלות הלקוחות ולהמליץ ​​על בסיס ההעדפות והצרכים שלהם.
"הבוקר השקנו את 'Rufus', עוזר קניות מומחה, שהוכשר על בסיס נתוני המוצרים והלקוחות שלנו, המייצגים שיפור משמעותי בחוויית הלקוח לגילוי נח של מוצרים", אמר מנכ"ל אמזון, אנדי ג'סי, במהלך שיחת הרווחים של החברה.
"רופוס מאפשר ללקוחות לשאול שאלות במסע קניות כמו, 'מהו כדור הגולף הטוב ביותר להשתמש בו לשליטה טובה יותר בספין?' או 'מהם מעילי הגשם הטובים ביותר במזג אוויר קר?' ולקבל הסברים מתחשבים והמלצות על מוצרים נוספים", אמר ג'סי.
"אתה יכול לנהל שיחה עם רופוס גם על שאלות אחרות הקשורות או לא קשורות, וזה שומר על הקשר באופן קוהרנטי", הסביר. "אתה יכול לסנן את דפי המוצרים העשירים שלנו על ידי שאילת שאלות של רופוס על כל תכונות המוצר, וזה יחזיר תשובות במהירות." כמו כן, אמאזון השיקו ביום חמישי גרסת בטא לתת-קבוצה קטנה של משתמשים בארה"ב באפליקציית הנייד של החברה. אמזון גם מתכננת להפיץ את Rufus בהדרגה לשאר הלקוחות בארה"ב בשבועות הקרובים.
עבור לקוחות המשתמשים באפליקציית קניות של אמזון, שהם חלק מגרסת הבטא או מקבלים גישה לרופוס בשבועות הקרובים, הלקוחות יכולים להשתמש ברופוס על ידי הקלדה או דיבור של שאלותיהם בשורת החיפוש ובתיבת הדו-שיח של רופוס צ'אט אשר תופיע בתחתית המסך.
לאחר מכן הם יכולים להרחיב את הצ'אט כדי לראות תשובות לשאלות שלהם, לבחור שאלות מוצעות ולשאול מעקבים נוספים בתיבת הדו-שיח. ברגע שהלקוחות יהיו מוכנים לסיים את השיחה עם רופוס ולחזור לתוצאות החיפוש הרגילות שלהם, הם יכולים פשוט להחליק למטה כדי לשלוח את תיבת הצ'אט בחזרה לתחתית המסך שלהם.
"ממחקר רחב בתחילת מסע קניות כמו 'מה לקחת בחשבון כשקונים נעלי ריצה?' ועד השוואות כמו 'מה ההבדלים בין נעלי ריצה כאלו ואחרים?' ועד שאלות ספציפיות יותר כמו 'האם אלו עמידות?', רופוס משפר בצורה משמעותית את החיפוש עבור הלקוחות למצוא ולגלות את המוצרים הטובים ביותר שיענו על הצרכים שלהם, משולבים בצורה חלקה באותה חוויית קניות באמזון שהם משתמשים בהם באופן קבוע". כתבו מהטה וצ'ילימבי, סמנכ''ל חיפוש קניות וסמנכ''ל ומדען מכובד בחטיבת הבינה המלאכותית הבסיסית של החנויות באמזון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה