בארץ

ניסים ואטורי: ״הצבא הכשיל בכוונה תחילה את נתניהו ב-7.10"

ח״כ ניסים ואטורי התבטא בראיון ב'קול ברמה' באמירה חריפה, ואמר ״הצבא הכשיל בכוונה תחילה את ראש הממשלה נתניהו בבוקר ה7.10 ממניעים של אגו, ובחר לא להעביר לו מידע״
דורון בלוך | 
ניסים ואטורי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת ניסים ואטורי התבטא הערב (שני) במהלך ראיון ב'קול ברמה', ותקף בחריפות  את צה''ל על התנהלותו בבוקר השבעה באוקטובר, ועל אי התקשורת של צמרת הצבא עם ראש הממשלה נתניהו באותו בוקר השבת.
בדברים שאמר בראיון ליעקב גרודקה, תקף ח''כ ואטורי בחריפות ״הצבא הכשיל בכוונה תחילה את ראש הממשלה נתניהו בבוקר השבעה באוקטובר ממניעים של אגו, ובחר לא להעביר לו מידע״. והוסיף לומר "הבעיה היא שצה''ל מתעסק בפוליטיקה".
עוד הוסיף להתייחס להתנהלות ראש הממשלה נתניהו ואמר "אני סומך על נתניהו שיודע מה הוא עושה ומתי". כמו כן התייחס גם לסוגיית יחסי נתניהו עם שר הבטחון יואב גלנט, ועל כך אמר "נתניהו לא מפטר את גלנט רק בגלל מצב הלחימה, אין צורך כרגע בזעזועים. ננצח, ואחר כך נעשה חשבון נפש".
כזכור, בחודש שעבר אמר ח''כ ואטורי בראיון לice כי אינו פוסל שח''כ סער הוא האדם הנכון להחליף את שר הבטחון גלנט, עליו אמר כי נתניהו נחוש להחליפו, והוסיף לומר כי ניצחון בגזרה הצפונית אינו יכול לקרות כאשר גלנט נמצא בתפקיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה