בארץ

ניסים ואטורי בראיון: "נתניהו נחוש להחליף את גלנט"

ח''כ ניסים ואטורי מספר ל-ice מדוע יש צורך להחליף את השר גלנט בגדעון סער, על הקשר למערכה בצפון, וסובר כי יש ברקע חיבור אפשרי בין גלנט לגנץ  "זה דבר שקוף"
דורון בלוך |  2
ניסים ואטורי (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
סגן יו''ר הכנסת, ח''כ ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד מתייחס בשיחה עם ice למו''מ של נתניהו עם ח''כ גדעון סער לכניסה לממשלה ולהחלפת גלנט בתפקידו כשר הבטחון. ומגלה מה חלקו בעניין וסובר כי ישנה אופציה בה גלנט יתחבר עם גנץ.
בשיחה, משתף ח''כ ואטורי את דעתו על העניין "מהלך נכון. אני מדבר על כך הרבה חודשים. צריך להכניס את סער לקואליציה כדי להגיע לניצחון בצפון.  הצפון גווע, הגיע הזמן לטפל בצפון בלי כל הקונספציה. זה לא יקרה עם גלנט". הוא אומר ומוסיף  לא פוסל שסער הוא האדם הנכון לזה".
"יש על החיבור הזה דיבורים, אני מברך על כל צירוף לקואליציה, ובעיקר שמדובר על איש ימין" הוא מוסיף ומגלה "הייתי שותף למהלך הזה, גם לחזק את סער לכניסה לקואליציה, וגם את נתניהו ואנשיו"
על השאלה האם נתניהו לא צריך למנות מישהו מתוך הליכוד, עונה ואטורי "אני לא קובע מי יהיה שר הבטחון, רק אומר שצריך להחליף אותו, ואם זה בכנסת, לצרף את סער לקואליציה". ומתייחס לסעיף בו אולי ינתנו לסער שריונים בתמורה "העניין הוא לא שריונים. צריך לנצח במלחמה ובשביל זה צריך קואליציה חזקה" עונה ואטורי . 
יש לנתניהו אמון בסער אחרי הפריימריז? אין בו טינה?
"זאת ההוכחה שחילוק הדעות הוא לא פוליטי. הוויכוח שם הוא מהותי. גם לגבי איך מנצחים בעזה, וגם לגבי הצפון - וכדי לנצח בצפון אין ברירה מלהחליף את גלנט" סובר ח''כ ואטורי ומגלה "נתניהו כבר נחוש להחליף את גלנט אחרי שיצא נגדו בקבינט. הוא משמש כשופרו של גנץ".
יכול להיות חיבור בין גנץ לגלנט במידה ונתניהו יפטר אותו? "בהחלט יכול להיות. אפשר לראות בטוויטר איך גנץ מגבה אותו כל פעם. זה דבר שקוף, לא נסתר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ונטורי ריק
    יהודי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל מתעב את ונטורי
    סגור
  • 1.
    מי שאל אותך אוויל משריש (ל"ת)
    רעייתי ואני 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור