בארץ

נתניהו וסער מגיבים לראשונה לדרמת הענק בפוליטיקה

לאחר הדיווחים על ההתקדמות במו''מ לכניסת סער במקום גלנט, מלשכות נתניהו וסער הגיבו לנושא בתשובות סותרות, כשאר מטעם נתניהו הכחישו את עצם המו''מ אך מטעמו של סער לא הכחישו, ומסרו  "אין כל חדש בנושא"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, גדעון סער (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר הדיווחים כי ראש הממשלה נתניהו מעוניין להחליף במיידית את שר הבטחון גלנט ולמנות במקומו את ח''כ גדעון סער, מלשכות נתניהו וסער מסרו בתגובה תגובות סותרות.
בעוד מלשכת רה''מ נתניהו הכחישו את עצם המשא ומתן מול סער באומרם כי "הפרסומים בעניין משא-ומתן עם גדעון סער אינם נכונים", מלשכתו של סער לא הכחישו את עצם קיומו, אך מסרו "אין כל חדש בנושא".
כמו כן, פרסום הדבר עורר מחד תמיכה מחברי קואליציה רבים המעוניינים מזה תקופה ארוכה להחליף את גלנט מתפקידו, אך מנגד גם עורר הפרסום ביקורת בקרב חברי כנסת במפלגת הליכוד, הקוראים למנות ח''כ מתוך המפלגה לתפקיד הבכיר והנחשק.
ההערכות סביב סוגיית האופציות למחליף עבור גלנט, הן כי נתניהו לא יהיה מעוניין למנות מי שיאגף אותו יותר מדי מימין בענייני הבטחון, בנוסף לבן גביר שכבר עושה זאת בבטחון הפנים. מינויו של סער יכלול ככל הנראה סיכומים ברורים מראש, כך שימנעו קונפליקטים לאחר שכבר נמצא בתפקיד ובעל סמכות לקבל החלטות בנושאים עליהם נתניהו סגור בדעתו בניגוד לשר הבטחון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה