בארץ

גלנט באמירה חדשה: ״האפשרות להסדרה בצפון חולפת, הכיוון ברור"

השר גלנט שוחח עם מזכיר ההגנה האמריקאי אוסטין, שם הדגיש כי ישראל תמשיך לפעול לפירוק החמאס ולהשבת החטופים "בכל דרך", והדגיש ״האפשרות להסדרה בצפון חולפת, חיזבאללה ממשיך לקשור עצמו לחמאס - הכיוון ברור״
דורון בלוך | 
שר הביטחון יואב גלנט לצד מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין (צילום מרים אלסטר/פלאש 90)
שר הביטחון יואב גלנט, שוחח הלילה (שני) עם מזכיר ההגנה האמריקני, הגנרל לויד אוסטין. השניים שוחחו על המאמצים השונים להשבת החטופים, והמחויבות להחזרת תושבי הצפון לביתם לאחר שינוי המצב הביטחוני.
בשיחתם, אמר השר גלנט כי האפשרות להסדרה בצפון חולפת וחיזבאללה ממשיך לקשור עצמו לחמאס, והדגיש כי מדינת ישראל מחויבת להרחקת חיזבאללה מדרום לבנון ולהשבת התושבים לביתם בביטחון.
בנוסף, השר גלנט והמזכיר אוסטין שוחחו על המאמצים להגיע למתווה להשבת חטופים, שר הביטחון אמר לעמיתו האמריקני כי בכל מצב, מערכת הביטחון תמשיך לפעול לפירוק החמאס ולהשבת החטופים המוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה - בכל דרך.
כמו כן, השניים דנו בתוקפנות של החות׳ים נגד ישראל, שר הביטחון הדגיש כי מדובר באיום על האזור כולו, ואמר כי ישראל כבר הוכיחה כיצד היא פועלת נגד גורמי הטרור המנסים לפגוע בה.
כזכור, אתמול התייחס גם רה''מ נתניהו לעניין החות'ים, ואמר על כך "הם כבר היו צריכים לדעת שאנחנו גובים מחיר כבד על כל ניסיון לפגוע בנו. מי שזקוק לתזכורת בעניין זה, מוזמן לבקר בנמל חודיידה. כל מי שתוקף אותנו לא יחמוק מנחת זרוענו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה