בארץ

גלנט חושף מסמך בו מתאר בכיר חמאס את מצב הארגון

שר הביטחון גלנט חשף מסמך שנכתב ע''י בכיר בחמאס, בו מתואר מצבו הקשה של הארגון. גלנט: "הוא זועק לאחים סינוואר, אבל הם כמובן לא יכולים להושיע אותו. גם אליהם אנחנו נגיע"
דורון בלוך |  1
יואב גלנט (צילום דוד כהן פלאש 90)
שר הביטחון יואב גלנט ביקר היום (רביעי) ביחידת האמש״ט - איסוף מסמכים ושלל טכני, באחד מבסיסי אגף המודיעין במרכז הארץ. בביקורו, קיבל השר סקירה על הממצאים העדכניים שהובאו מרצועת עזה מקצין מודיעין ראשי תת-אלוף אבי קינן וממפקד היחידה אלוף-משנה ע׳ וסייר בין המחלקות השונות העוסקות במיון וניתוח כלל החומרים המגיעים מרצועת עזה.
 בסיום הביקור, אמר גלנט: "אני רוצה להראות לכם כאן מבסיס המודיעין של צה"ל, איגרת שמשקפת מה אומרים בכירי החמאס על מצבם שלהם. זו איגרת שכתב ראפע סלאמה שחוסל על ידנו בחודש יולי אל האחים סינוואר. הוא מתאר את המצב - 70 אחוז מהנשק הושמד, 95 אחוז מהרקטות הושמדו, 50 אחוז מהמחבלים חוסלו או נפצעו והרבה מאוד ברחו, נשארו עם 20 אחוז לשיטתו. זו מצוקה אמיתית שפוגעת בחמאס ופוגשת את המפקדים הבכירים ביותר.״
״הוא זועק לעזרתם של האחים סינוואר, אבל הם כמובן לא יכולים להושיע אותו. מדוע? כי אנחנו ממשיכים במאמץ שהתחיל בחודש אוקטובר ונמשך צעד אחר צעד, צעד אחר צעד ומגיע לכל בכירי החמאס. את זה הוא כתב לאחים סינוואר, גם אליהם אנחנו נגיע".

גלנט והמסמך.    קרדיט: אריאל חרמוני/ משרד הבטחון
ממשרד הביטחון נמסר כי במסמך נכתב: "לאחים סינוואר הנכבדים והאהובים, אנא קחו בחשבון את הדברים הבאים: אנו שומרים על הציוד ואמצעי הלחימה שנותרו, שכן איבדנו את היכולת הרקטית שלנו 90% - 95% ; ואיבדנו מנשקנו האישי בשיעור של 60%; איבדנו מחימוש הנ"ט מטולים ורקטות לפחות 65% - 70% והכי חשוב שאיבדנו מלוחמי הקודש שלנו בין שהיד לפצוע לפחות 50% וכעת נותרו 25% וה- 25% האחרונים בני עמנו הגיעו למצב שהעם לא סובל אותם יותר, שבור ברמה הנפשית או הגופנית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צריך להיזהר ממסמכים כאלה. יתכן וזה שתול להטעיה (ל"ת)
    דנה 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור