בעולם

התעשייה האווירית על המפה: אלו מערכות ההגנה שהוצגו באוסטרליה

במסגרת התערוכה היבשתית שהתקיימה באוסטרליה, הציגה משלחת התעשייה האווירית מגוון מערכות הגנה המותאמות לשוק האוסטרלי. עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית: "אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח וחיזוק של שווקים חדשים ברחבי העולם, לצד המחויבות הבלתי מתפשרת של התעשייה האווירית למערכת הביטחון הישראלית"

מערכת ice | 
משלחת התעשייה האווירית (צילום התעשייה האווירית)
התעשייה האווירית משתתפת בתערוכה היבשתית באוסטרליה בסימן שלוש השנים עם התוצאות העסקיות הטובות ביותר מאז הקמת החברה. מי שהוביל את האירוע המיוחד הוא לא אחר מאשר עמיר פרץ, שר הביטחון לשעבר אשר בקרוב יציין שלוש שנים בתפקיד יו"ר התעשייה האווירית
במהלך התערוכה, מציגה  משלחת התעשייה האווירית מגוון מערכות הגנה המותאמות לשוק האוסטרלי. בין המערכות שמוצגות בתערוכה, ניתן להבחין ב- ThunderBullet, מערכת  זיהוי ירי מתקדמת הכוללת חיישני אינפרה אדום אלקטרו-אופטיים יחד עם חיישנים אקוסטיים. 
על פי משלחת התעשייה האווירית, המערכת יכולה להיות מותקנת על פלטפורמה יבשתית או בתצורת מנשא גוף לחייל בשטח עבור הכוחות המיוחדים. מערכת נוספת שמוצגת בתערוכה היא Scorpius G, מדובר במערכת הלוחמה האלקטרונית המתקדמת בעולם, המספקת הגנה מפני מגוון איומים אוויריים. בתערוכה יוצגו מערכות נוספות אשר מותאמות לאתגרים בטריטוריה.
עמיר פרץ, יו״ר התעשייה האווירית, מסר: ״אנחנו ממשיכים להשקיע בפיתוח וחיזוק של שווקים חדשים ברחבי העולם, לצד המחויבות הבלתי מתפשרת של התעשייה האווירית למערכת הביטחון הישראלית. החודשים האחרונים הוכיחו שאיננו נוטשים את בעלי בריתנו, שותפינו ולקוחותינו ברחבי העולם וממשיכים לספק להם את הפתרונות הטובים ביותר שיש". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה