שיווק ופרסום

תעשייה אווירית שוברת שיאים: כמה הייתה שווה החשיפה השנה?

שווי החשיפה השנתי של התעשייה האווירית שובר שיא: עלה ל-35 מיליון שקל בשנה בישראל
מערכת ice | 
התעשייה האווירית (צילום Markus Mainka / Shutterstock)
ביולי 2023 מונה שי גל לתפקיד סמנכ״ל תקשורת, ממשל וקהילה בתעשייה האווירית, ועל פי נתוני קבוצת ״יפעת״ נמצא כי תחת ניהולו שווי החשיפה התקשורתית כמעט והוכפל וחצה את רף ה-35 מיליון ש״ח לשנה, וזאת בהשוואה ל-18 מיליון ש״ח בתקופה המקבילה אשתקד.
שווי חשיפה מיתרגם להכרת החברה ופעילותה בקרב הציבור בישראל, ולקידום עסקיה בעולם באמצעות הגעה לשולחן מקבלי ההחלטות, והוא מתייחס לתוכן מערכתי - כזה שלא נקנה בכסף, בערוצי הטלוויזיה, העיתונים ואתרי האינטרנט ומעריך את שוויו אילו היה נקנה בכסף.

מנכ״ל החברה בועז לוי, ששווי החשיפה של הופעותיו התקשורתיות היה כ-11 מיליון שקל (בהשוואה ל-2.5 מיליון שקל בלבד בתקופה המקבילה אשתקד) נבחר להיות אחד ממשיאי משואת המגן בשם התעשיות הביטחוניות, כאות הוקרה לעובדי החברה על הפעילות הענפה והתמיכה במערכת הביטחון הישראלית, אשר זכתה לחשיפה תקשורתית משמעותית. 
עוד עולה כי אזכורו בפרסומי החברה של היו"ר עמיר פרץ הנתפס כסמל לאומי, תורם באופן משמעותי לקידום החשיפה של החברה ומיצוב המסרים של תרומה לביטחון המדינה וגאווה לאומית בארץ. מעמדו של פרץ כשר ביטחון לשעבר, אבי כיפת ברזל ודמות מוכרת בעולם מעלה את הסנטימנט החיובי לאזכור החברה בתקשורת הבינלאומית וממצב את תדמיתה כחברה של מצויינות ותעוזה ישראלית.
בשנה האחרונה הרחיב גל את מחלקת התקשורת בחברה, השיק פרויקטים חדישים כמו IAI Plus במסגרתו מתקיימים ראיונות עומק בעברית ובאנגלית עם עובדי החברה ומנהליה על נושאים הקשורים בפעילותה ומגיעים למיליוני צופים בעולם. עוד מוביל גל בימים אלה את חידוש מיתוג החברה, ולאחרונה הנחה את הנהלת החברה כי פרסומי החברה ייעשו בשוויון מגדרי, גילי ומגזרי.
שי גל שימש בעבר ראש מטה של יו״ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, כדוברו ויועצו לענייני ממשלה בתפקידו כשר הכלכלה בימי מגפת הקורונה. לאחר מכן הוביל גל את הפעילות הפרלמנטרית והתקשורתית של פורום העצמאים מבית הסתדרות העובדים הכללית החדשה והמשיך במאמצים לטובת ציבור העצמאיים אותם התחיל פרץ במשרד הכלכלה, ולאחר מכן הצטרף לפרץ בתעשייה האווירית. בסוף יוני 2023 נבחר על ידי ועדת איתור חיצונית בראשותו של מנכ״ל החברה בועז לוי לתפקידו הנוכחי בהנהלת החברה.
שי גל, סמנכ״ל תקשורת, ממשל וקהילה: ״העובדות והעובדים שלנו מגוייסים החל מה-7/10 כדי לענות על צרכיי הלחימה של מערכת הביטחון וצה״ל, הם יוצרים ביטחון. תפקידי יחד עם אנשיי הוא לספר על נפלאות עבודתם ולהשיב את תחושת הביטחון לכל ישראלית וישראלי שיכולים להתגאות בחברה שבתוך עמה היא יושבת, שייכת להם, ומבטיחה גאווה לאומית.
בעולם, התקשורת היא אמצעי שאין בילתו להגעה לשווקים ולהשגת יעדים עסקיים ובתקופת המלחמה זהו גם אמצעי להביא לידיעת השותפים והלקוחות שלנו בעולם שלמרות המלחמה אנו לא מזניחים לרגע את המחויבות שלנו אליהם, ובמישור העסקי - אנו עומדים היטב במשימה זאת בעשרת החודשים האחרונים.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה