השוק

עסקה ביטחונית ענקית: התעשייה האווירית תכניס 1.9 מיליארד דולר

״התעשייה האווירית גאה על חתימת חוזה אסטרטגי ורחב היקף זה, אשר מעיד על שיתוף הפעולה ההדוק הקיים מול משרד הביטחון". כך אמר מנכ"ל התעשייה האווירית על עסקת הענק בגובה 1.9 מיליארד דולר, עם משרד הביטחון
מערכת ice | 
התעשייה האווירית (צילום Markus Mainka / Shutterstock)
התעשייה האווירית פרסמה היום (חמישי) כי היא חתמה על הסכם גב אל גב, בהיקף של היקף כולל של כ-1.9 מיליארד דולר, עם משרד הביטחון הישראלי.
על פי ההסכם, התעשייה האווירית תהווה קבלן ראשי של משרד הביטחון, במסגרת ייצור ואספקת מערכות ללקוח זר בהסכם G2G. זאת כאשר הפרויקט יימשך להערכת החברה כ-7 שנים, עד שנת 2031, והתעשייה האווירית תפעל למימושו בתקופת זמן זאת.
מנכ״ל התעשייה האווירית, בועז לוי, התייחס לעסקת הענק ואמר: "התעשייה האווירית גאה על חתימת חוזה אסטרטגי ורחב היקף זה, אשר מעיד על שיתוף הפעולה ההדוק הקיים מול משרד הביטחון, יחד עם לקוחותינו ברחבי העולם. אנו רואים בחתימת החוזה, הבעת אמון משמעותית מצד הלקוח ומערכת הביטחון, בעליונותה הטכנולוגית של התעשייה האווירית, אשר ממשיכה לייצר פתרונות פורצי דרך לביטחון מדינת ישראל ולבעלי בריתנו ברחבי העולם".

עוד הוסיף ואמר המנכ"ל לוי: "השקעת החברה בתחום המחקר והפיתוח, מציבה בשורה הראשונה את המערכות והיכולות הטכנולוגיות המתקדמות לשדה הקרב העתידי אשר באות לידי ביטוי גם במלחמת חרבות ברזל.״
כזכור, לאחרונה פורסם כי התעשייה האווירית דורגה ברמת 'פלטינום פלוס' ו-'AA', במדד מעלה בבורסה לניירות ערך. התעשייה האווירית דורגה במקום הראשון בדירוג החברות בסקטור הביטחון והאלקטרוניקה, וזכתה בדירוג 'פלטינום פלוס' ו-'AA' במדד מעלה ל ESG בבורסה לניירות ערך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה