רכילות עסקית

עמיר פרץ אירח את קנצלר גרמניה: "שיתוף פעולה אמיץ וחשוב"

אולף שולץ ביקר בביתן התעשייה האווירית בתערוכת ILA בברלין. בביקור השתתפו גם ראש מנהלת חומה וראש מנהלת מל"טים במפא"ת שבמשרד הביטחון. "ממשיכים בקידום היחסים עם ידידותינו בעולם", מסר משה פתאל
מערכת ice | 
אולף שולץ ועמיר פרץ (צילום קרדיט דוברות התעשייה האווירית)
עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית ושר הביטחון לשעבר, אירח היום (רביעי) את קנצלר גרמניה, אולף שולץ, בביתן התעשייה האווירית בתערוכת ILA בברלין. יחד עם פרץ ניהלו את הביקור ראש מנהלת חומה וראש מנהלת מל"טים במפא"ת שבמשרד הביטחון. בהודעה שיצאה לתקשורת סיפרו כי הקנצלר התרשם ממערכת החץ, אותה רכשה גרמניה, בעסקה הביטחונית הגדולה ביותר בתולדות ישראל.
מערכת החץ הייתה מעורבת בהגנה על ישראל בזמן מתקפת הטילים האיראנית. "לאחר אירועי ה-14 באפריל בהם התעשייה האווירית הוכיחה את יכולתה להגן על אזרחי ישראל", מסר פרץ. "נמשיך לעשות כל דבר אפשרי ומעבר לכך לשמור על בטחון ישראל, וגם על ביטחונן של ידידותנו בעולם", הוסיף. 
פרץ הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה עם גרמניה: "שיתוף הפעולה עם גרמניה הוא אמיץ וחשוב, ביטחונית ולא פחות מכך מדינית". ראש מנהלת חומה במפא"ת שבמשרד הביטחון, משה פתאל, מסר גם הוא: "משרד הביטחון ממשיך כל העת בקידום היחסים הביטחוניים והאסטרטגיים עם ידידותינו בעולם, שגרמניה היא מהמרכזיות שבהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה