בארץ

סמוטריץ' מגיב לגלנט: "השכל והאחריות הלאומית חייבים לגבור ולהוביל"

שר הבטחון יואב גלנט הודיע כי "הקבינט המדיני-ביטחוני חייב להתכנס באופן מיידי ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי". השר סמוטריץ' "גם ברגעים קשים שקורעים את הלב, השכל והאחריות הלאומית חייבים לגבור ולהוביל את קבלת ההחלטות"
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ', יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התיייחס לאמירת שר הבטחון יואב גלנט שאמר "הקבינט המדיני-ביטחוני חייב להתכנס באופן מיידי ולהפוך את ההחלטה שהתקבלה ביום חמישי" זאת בהתייחסות להשארת כוחות צה''ל בציר פילדפי שברצועת עזה.
בתגובה, חבר הקבינט השר בצלאל סמוטריץ' אמר "חמאס רצח את חטופינו בדם קר בדיוק כדי לגרום לנו להיכנע ולקבל את דרישותיו ולאפשר לו לשרוד ולשקם את יכולותיו ולשוב לתקוף את ישראל כחלק מתכנית ההשמדה האיראנית".
השר סמוטריץ' הבהיר את עמדתו בעניין באופן חד משמעי "הקבינט לא יאפשר עסקת כניעה שתפקיר את ביטחון ישראל, אלא ינחה את צה"ל ומערכת הביטחון לגבות מחירים כבדים יותר מהחמאס ומאלה שנותנים לו מחסה ומסתור ויגביר בעוצמה את המלחמה עד להשמדתו והשבת החטופים".
עוד הוסיף לומר "הבוקר רצועת עזה חייבת להצטמצם. כוחות צה"ל צריכים לנוע מהגבול הנוכחי פנימה 2 ק"מ ולנקות את כל מה שבדרכם. זהו שטח שלעולם לא יחזור לעזתים" וסיים את דבריו באמירה "גם ברגעים קשים שקורעים את הלב, השכל והאחריות הלאומית חייבים לגבור ולהוביל את קבלת ההחלטות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה