בארץ

הח''כים כואבים: "נתניהו והממשלה הקריבו אותם על מזבח האינטרסים והטירוף"

חברי הכנסת מהאופוזיציה הגיבו בכאב להודעה על שחרור ששת גופות החטופים, אך גם תקפו את הממשלה ורה''מ נתניהו על שהובילו לכך "נרצחו בידי מחבלי חמאס. הופקרו על ידי ממשלת נתניהו"
דורון בלוך |  3
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
לאחר שהותר לפרסום כי במהלך הלילה צה''ל חילץ את גופותיהם של שישה חטופים, שאותרו במנהרה ברפיח, חברי כנסת מהאופוזיציה ספדו אותם בכאב, אך גם תקפו את הממשלה וכן את רה''מ בניין נתניהו על ההתנהלות שהובילה למצב זה
חה״כ מרב מיכאלי (העבודה)  אמרה "‏הבוקר שאמור היה להיות בוקר של התחלה חדשה, של שנת לימודים חדשה, של הזדמנות והתרגשות, הוא בוקר של שבר גדול ונורא. ‏הלב שבור, מועקה וכאב נורא עם הידיעה על מציאת גופות החטופות והחטופים, במיוחד כשאנחנו יודעות ויודעים שהיה צריך להציל אותןם". והוסיפה להתבטא בחריפות "נתניהו והממשלה המשיחית שלו הקריבו אותןם על מזבח האינטרסים והטירוף שלהם. הלחץ הצבאי שנתניהו הבטיח שיחזיר אותןם, הוא זה שהרג אותןם".
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד  כתב על כך בחשבון ה-X שלו "הבוקר הזה שבר את ליבה של מדינה שלמה, חוץ מאלה שעומדים בראשה. מותם של הירש גולדברג פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו ושלושה חטופים נוספים יכול היה להמנע. במקום לעשות עיסקה עושים פוליטיקה, במקום להציל חיים, קוברים חטופים".והוסיף ביקורת ישירה כנגד רה''מ נתניהו "במקום לעשות הכל כדי להחזיר אותם הביתה נתניהו עושה הכל כדי להשאר בשלטון. ממשלת האסונות קוברת את מדינת ישראל".
חה''כ יוראי להב הרצנו  אמר "שברון לב. היתה ברירה: להחזיר אותם הביתה. נתניהו וממשלתו בחרו במודע להפקיר אותם. לדראון עולם". וכן חה''כ ולדימיר בליאק הוסיף בחריפות כנגד רה''מ נתניהו "נרצחו בידי מחבלי חמאס. הופקרו על ידי ממשלת נתניהו. הנשיא ביידן כבר מצא זמן להתייחס. דובר צה"ל נשלח למסור את הבשורה המרה. ורק הפחדן המפקיר מסתתר בבונקר. לדיראון עולם".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פלצנית
    אפי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בגללך פלצנית שעדיף שתשאר בשרותים מרץ נשארה מחוץ לממשלה וכך הגענו למה שקורה היום אל תראי את פניך
    סגור
  • 2.
    צודקת
    יניב 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למד משהו מסבא שלך
    סגור
  • 1.
    צבוע מאסבסט נבלה (ל"ת)
    זאב 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור