בארץ

"איך אתה לא מתבייש בצלאל?": איילת שקד זועמת

השרה לשעבר איילת שקד זעמה על דברי השר בצלאל סמוטריץ' שגינה את "הניסיונות השקריים וחסרי האחריות של גורמים פוליטיים לרקוד על דם בנינו ובנותינו ולנצל אותו לצרכים פוליטיים" ותקפה: "אתה רקדת על הדם. איך אתה מעז?"
דורון בלוך |  5
איילת שקד, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, תקפה הבוקר (ראשון) את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' על אמירתו בנוגע בעניין השבת גופות החטופים ע''י צה''ל הלילה, והזכירה לו את אמירתו מהעת בה היא הייתה בממשלה.
כאמור, שקד התייחסה לדבריו של השר סמוטריץ' הבוקר, בו בפוסט בחשבון ה-X שלו התייחס בכאב להודעה על חילוץ ששת גופות החטופים ז''ל, אך גם הוסיף "אני מגנה בכל פה את הניסיונות השקריים וחסרי האחריות של גורמים פוליטיים לרקוד על דם בנינו ובנותינו ולנצל אותו לצרכים פוליטיים ולהחלשת החברה הישראלית בשליחות חמאס".
על כך, הזכירה שקד את דברי סמוטריץ' מאפריל 2022, אז התייחס למספר נרצחים מפיגועי טרור,  וכתב: "גם בסוף שבוע הדמים הקשה הזה צריך לזכור ולהודות לאיילת שקד וליתר חבריה בימינה שלפחות מנעו בחירות חמישיות כשהקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור... נ.ב. שקר כמובן".
על תזכורת דבריו אלו, תקפה היום שקד את השר סמוטריץ' בזעם "איך אתה לא מתבייש בצלאל? אתה רקדת על הדם, שלא נאמר צהלת על הדם, בגלל מספר בודד של פיגועים. אמרת שצריך לא להכניס אותנו לבתי כנסת. עשית על זה קמפיין שלם, והנה במשמרת שלך בצלאל: 1200 נרצחים ביום אחד, הפקרת החטופים, רצועת ביזיון שחיזבאללה יצר בצפון, ילדים שנטבחו במג׳דל שמס, עשרות אלפי פליטים בארצם, פיגועי תופת ביו״ש עם עשרות נרצחים,- איך אתה מעז?".
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שר הביזיון
    כל הכבוד 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין כלום בכלכלה נער גבעות חוצפן
    סגור
  • 4.
    פשוט...צודקת.....הוא יודע שהוא הולך הביתה בקרוב אז
    מיכה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכן לשרוף את המדינה....לתקן אחריו היקך שנים.....ובאמת יש לו זיכרון קצר מאוד. לא מתאים לפוליטיקה.
    סגור
  • 3.
    משת"פית
    יוסוף 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי את איילת שקד ?? במקום להתכנס לך בביתך הקט אחרי שישבת עם מנצור עבאס . יש לך מה להגידלעם ישראל ? עדיף שתישתקי ממך כבר שבענו דיבורים . את ובן זוג המטומטם שלך נפתלי
    סגור
  • 2.
    איילת שקד, את היסטוריה
    היסטוריה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מבלי להביע דעתי בנושא זה, איילת שקד תיכנסי בבקשה לדפי ההיסטוריה הפוליטית של מדינת ישראל, נגמרו הדילים על חשבון אלפי המתמחים, הס
    סגור
  • 1.
    הופה איילת
    ברונו 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה לקרוע את נפוליאון
    סגור