בארץ

שר החוץ כ''ץ: "מדינת ישראל מוכנה לפגוע שוב בחות'ים"

שר החוץ ישראל כ''ץ אמר במהלך ראיון כי "ארגון הטרור החות'י, שנתמך על ידי איראן, מתכנן לתקוף שוב למרות התגובה הישראלית ומבהיר כיצד מדינת ישראל מתייחסת לנושא
דורון בלוך | 
ישראל כ"ץ (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
שר החוץ ישראל כ"ץ (הליכוד) התייחס לתקיפה הישראלית נגד ארגון  החות'י בנמל חודיידה בתימן בראיון ל'בלומברג', ואמר כי מדינת ישראל מוכנה לפגוע שוב בחות'ים, אך טען כי מדינת ישראל תעדיף שהקואליציה בת עשר המדינות שבראש עומדת ארה''ב -  תוביל את המלחמה.
בריאיון, חשף השר כ"ץ כי ארגון החות'ים, הנתמך על ידי איראן, מתכנן לתקוף שוב, זאת למרות התגובה הישראלית בנמל חודיידה בשבת האחרונה, שהגיעה בעקבות פיצוץ הכטב''ם בתל אביב בסופ''ש האחרון, ומדגיש כי בידי מדינת ישראל ישנה רשימה ארוכה של יעדים פוטנציאליים לתקיפה השייכים לחות'ים.
בנוסף, התייחס השר כ''ץ גם להפסקת אש הפוטנציאלית בעזה, וטען כי הפסקת האש, במידה ותתקיים, לא תשנה את עמדת ישראל לגבי הפסקת אש מול חיזבאללה בגזרה הצפונית, ואמר "לא נקבל את נוסחת 'שקט תמורת שקט'". עוד הוסיף כ''ץ לומר כי עד שלא תהיה תחושת ביטחון ונסיגת כוחות חיזבאללה מעבר לנהר הליטני בהתאם להחלטת 1701, שבעים אלף הישראלים המפונים לא יוכלו לשוב לבתיהם, ומתוך הכרח זה מדינת ישראל תפעל בכוח להשבת הביטחון והתושבים לביתם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה