בארץ

השר כ''ץ רומז ליום שאחרי?: "ביטחון ישראל יישאר רק בידי ישראל"

שר החוץ ישראל כ''ץ הגיב להסכם שנחתם בין חמאס לפת''ח "אבו מאזן מחבק את מרצחי ואנסי החמאס וחושף את פניו האמיתיות". ורומז על השלטון ברצועת עזה לאחר המלחמה "ביטחון ישראל יישאר אך ורק בידי ישראל"
דורון בלוך | 
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
לאחר הדיווחים כי במפגש שהתקיים בסין, חמאס והפת''ח, יחד עם פלגים פלסטיניים, חתמו על הסכם בו הולט כי לאחר המלחמה השליטה בעזה תהיה משןתפת לחמאס ולפת''ח, שר החוץ ישראל כ''ץ הגיב לעניין.
ההסכם, שקובע כי חמאס והפת''ח יקימו לאחר המלחמה ברצועת עזה 'ממשלת פיוס לאומית זמנית', וכך שני הארגונים ישלטו יחד ברצועה. חמאס והפת''ח, שנמצאים ביריבות רשמית מאז הבחירות לפני כשמונה שנים, בהן החמאס עלה לשלטון ברצועה, מפוצלים כרגע, וכעת הפת''ח שולט בגזרת יהודה ושומרון, בעוד חמאס שולט רשמית ברצועת עזה בלבד.
בתגובה להסכם בין הארגונים, פרסם שר החוץ ישראל כ''ץ בחשבון ה-X שלו, בעברית ובאנגלית: "חמאס ופת"ח חתמו בסין על הסכם לשליטה משותפת בעזה אחרי המלחמה. במקום להתנער מהטרור, אבו מאזן מחבק את מרצחי ואנסי החמאס וחושף את פניו האמיתיות". את דבריו חתם כץ באמירה תקיפה, ואולי כרמז על כוונת ממשלת ישראל ליום שאחרי המלחמה "בפועל זה לא יקרה כי שלטון החמאס ירוסק ואבו מאזן יוכל להשקיף על עזה מרחוק. ביטחון ישראל יישאר אך ורק בידי ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה