בארץ

גלנט ברפיח: "סוגרים את האוויר של חמאס. נמשיך ונעצים"

שר הביטחון יואב גלנט אמר ברפיח כי ״בניגוד לסיפורים שנשמעים במנהרות החמאס ובמלונות בקטאר - החמאס נשחק ולא מצליח להתאושש" ודיבר על המשך הלחימה "עד שנגיע למצב לא מאפשרים להם לבנות את הכוח שלהם מחדש" 
דורון בלוך |  2
יואב גלנט (צילום דוד כהן פלאש 90)
שר הביטחון יואב גלנט קיים אתמול (ראשון) הערכת מצב ברפיח, שם הוצגו לשר גלנט הפעילויות המבצעיות של חטיבות צה״ל מעל ומתחת לקרקע, לפירוק גדודי החמאס ותשתיות הטרור במרחב, ולאחר מכן שוחח עם הלוחמים בשטח.
בדבריו, התייחס גלנט למצב הלחימה ואמר: "הלחימה כאן ברפיח מסמנת דבר מאוד חשוב, אנחנו סוגרים למעשה את האוויר של חמאס - מעבר רפיח, המנהרות. התוצאה היא - אין להם מאיפה להתחמש, אין להם מאיפה להצטייד, אין להם דרך להביא תגבורות, אין להם דרך לטפל בנפגעים שלהם ואת הדבר הזה אנחנו רואים היטב״.
כמו כן התייחס השר גלנט לטענות כי המזן שנמשכת הלחימה משחק לטובת החמאס, ואמר: ״הרוח קרב שלהם נשברת ולמעשה הזמן עובד נגדם, לא בעדם. בניגוד לסיפורים של כמה אנשים שנמצאים במנהרות צועקים ומשדרים לכאלה שנמצאים במלונת בקטר וכל הסיפור הזה עושה הרבה רעש תקשורתי, בפועל החמאס, בפעולה שאתם עושים, במרחבים האלה, כאן אנחנו בלב שאבורה, אבל זה בכל מקום, החמאס נשחק, משמידים את המנהרות, משמידים את אמצעי הלחימה, מגיעים למקומות שהוא לא חלם שנגיע אליהם, בעומקים גדולים מתחת לקרקע, פועלים מעל הקרקע, והדבר הזה הוא מאוד חשוב״.
בסוף דבריו התייחס גם להמשך הלחימה "״אנחנו נמשיך ונעצים עד שנגיע למצב שאנחנו חונקים את הצינור אוויר שלהם ולא מאפשרים להם לבנות את הכוח שלהם מחדש".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את התחמושת וציוד מזון מקבלים מהים, מהסיוע (ל"ת)
    שורה 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סיפורים של פוגי..ועדיין יורים רקטות לעוטף (ל"ת)
    תחליף חולצה גלנט 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור