טלוויזיה

אודי סגל ומנכ"לית חדשות 13: הציטוט האמיתי שנאמר נחשף לראשונה

גרסאות ציטוטים מרובות בשיחה בין מגיש המהדורה אודי סגל ובין מנכ"לית חדשות 13 יוליה שמאלוב ברקוביץ', מאחורי קיר הזכוכית בתוכנית של רביב דרוקר. האם זה היה עימות או שיחה? האם היה זה אודי סגל שהטיח במנכ"לית שתעזוב, או הייתה זו היא שאמרה לו שיילך הבייתה? השיחה הפרטית שדלפה החוצה ועוררה סערה נחשפת - וזו גרסת חדשות 13 שאומתה על ידי נוכחים
יהודה לוינגר |  5
יוליה שמאלוב-ברקוביץ', אודי סגל (צילום פלאש 90/ משה שי, יונתן זינדל)
עיתונאים בכירים בחדשות 13, הטיחו אתמול (שני) אמירות קשות כנגד דבריה של מנכ"לית חדשות 13 הנכנסת, יוליה שמאלוב ברקוביץ', בעקבות דברים שנאמרו בינה ובין אודי סגל, ובו אמרה לו, לכאורה, "תלך אתה הבייתה"
כך, למשל ברוך קרא כתב: "אודי הוא עיתונאי ותיק, עתיר סקופים, ומגיש מעולה. ואת? את פוליטיקאית שבאת לחרב מערכת עיתונאית מפוארת. מי שצריך ללכת זו את, ויפה שעה אחת קודם לבג״ץ". אביעד גליקמן הוסיף: "יוליה התבלבלת. לא המגיש המעולה אודי סגל, צריך ללכת הביתה. זו את שצריכה ללכת".
יו"ר הוועד מתן חודורוב שגם מוביל את המאבק נגד מינויה, הגיב מייד על הדברים דאז וכתב בחריפות: "קבלי שיעור ראשון (ואחרון) בטלוויזיה: לא מפריעים למגיש המהדורה, בשום דבר שלא קשור ישירות לתוכן הכתבות, בשעה שלפני השידור. בוודאי שלא מסיחים את דעתו לפוליטיקה פנימית, או אומרים לו שיילך הביתה. אודי סגל הוא מגיש מקצועי עם עשרות שנות ניסיון בעיתונות - הראשונה שמתעמתת איתו כך היא יש"ב".
אז מה קרה מאחורי הקלעים? במהלך תוכנית "אזור מלחמה" של רביב דרוקר, הגיעה המנכ"לית לאחורי הזכוכית, שם פגשה במגיש המהדורה המרכזית אודי סגל. עד כאן העובדות ומכאן הגרסאות מתחלקות. בשיחה היו נוכחים 3 בלבד, ועיקרי הדברים נאמרו רק בין סגל לשמאלוב ברקוביץ'. 
לפי שתי הגרסאות המרכזיות שהוצגו אתמול באתר וואלה ובאתר ווינט, היה זה דווקא אודי סגל שהתחיל לדבר בטון שלילי כלפי המנכ"לית: או ששאל אותה למה היא בכלל הגיעה ושהיא מפריעה לו להתרכז לפני שידור המהדורה, או לפי הגרסה השנייה ששאלה אותו מה שלומו ענה לה בציניות והוא זה שיזם דיון תקיף כשאמר לה: שהכי טוב שתלך כי היא לא מתאימה לתפקיד וזה מפרק את החברה או שהיא מפרקת את החברה.
לפי אותן שתי גרסאות, לאחר שאודי סגל הטיח בה דברים קשים, התפתח עימות בין השניים שבו אמרה המנכ"לית בסוף לסגל "תלך אתה הבייתה", או שהמנכל"ית ענתה לו על דבריו למה שהוא לא יילך? ועל כך ענה לה: "אני נשאר. אם תישארי תוכלי לשלוח אותי הביתה", והמנכ"לית הוסיפה על דבריו: "אם כל כך רע לך ואתה לא מקבל אותי אז תעזוב. אני רוצה שנדבר".
גם בווינט וגם בוואלה תיארו את השיחה בין השניים כעימות, שהוביל לפיצוץ בין השניים ובו לאחר אמירות קשות של אודי סגל, המנכ"לית לא נשארה חייבת ואמרה לו שיעזוב. בגרסה בווינט פירטו את סוף השיחה: "אני רוצה שנדבר", וכאן בעצם השינוי המשמעותי.
על פי גרסת חדשות 13 שאומתה על ידי נוכחים ונחשפת פה לראשונה, השיח בין מגיש המהדורה אודי סגל ובין המנכ"לית יוליה שמאלוב ברקוביץ' כלל לא היה בעימות, אלא בשיחה רגילה, אפילו נעימה, כלשונם. אולי חלק מהדברים נאמרו בציניות, אבל רחוקים מלהיות עימות ובכל שכן שהדברים לא היו בצעקות. נזכיר: הסיבה לשינויים בגרסאות היו דווקא בגלל שהשיחה הייתה שקטה, בצעקות היו שומעים רבים נוספים.
בחדשות 13 שאימתו את השיחה בפני מי מהנוכחים, מציגים גרסה אחרת לגמרי. מגיש המהדורה, לפנייתה של שמאלוב-ברקוביץ' אליו אמר לה שהוא רוצה שתעזוב את החברה ותלך מפה. בכך זה משתווה לכלל הגרסאות שטוענות שהיה זה שסגל שפתח בטון שלילי את השיח. אולם מכאן, על פי הנוכחים, המנכ"לית דווקא אמרה: "מה עשיתי שפרק את החברה? אולי תבוא לדבר ותשאל אותי שאלות". סגל הוסיף בפניה: "את רוצה שאני יעזוב", ולכך אמרה המנכ"לית: "לא. אני רוצה שנדבר".
כך משיחה בחדשות 13 שכללה נוכחים ספורים בלבד, יצאו כמה גרסאות על ידי כאלו שלא נכחו כלל. הוצגה כאן גרסת חדשות 13 כפי שאומתה על ידי נוכחים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא מאמינה בשקל וחצי לגירסה של אודי סגל !!!
    אורה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הוא חושב שאם הוא יושב עם עניבה וחליפה . הוא עיתונאי ומגייש .."עתיר סקופים" איזה סקופים בדיוק הוא הביא ??? לכאורה
    סגור
  • 3.
    מבובלים? גם אנחנו! (ל"ת)
    אז מי אמר מה למי? 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ברקוביץ' נראית אחת שדולפים לה שטויות (ל"ת)
    מהסוגרים 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • יש פה מגיבים באייס . עם בעיות נפשיות
    אורה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מתחום המין...ויייי...לכאורה
    סגור
  • 1.
    חבורת עבריינים
    טל 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל הגליקמן קרא וחודורוב הפרצוף שטן חבורת עבריינים מסיתים. גם אתכם ב"ה יעיפו
    סגור