בארץ

סערה בכנסת: שנה לטבח ואפס כתבי אישום נגד מחבלי הנוח'בה

תשובת נציגת הפרקליטות כי לא הוגש אפילו כת באישון אחד כנגד מחבלי הנוח'בה בגין עבירות מין עורר את זעם הח''כיות "מחבל יושב מול חוקר, ומודה שהוא אנס אישה בשבעה באוקטובר בניר עוז, מה אתם צריכים לדעת כדי להגיש כתב אישום?"
דורון בלוך |  2
חמאס (צילום shutterstock)
במהלך דיון שהתקיים היום (שני) בוועדת הכנסת לקידום מעמד האישה, בעניין התקדמות חקירות מחבלי הנוח'בה בגין פשעי מין ואנושות, התברר כי במשך שנה, לא הוגש אפילו כתב אישום אחד כנגד מחבלי הנוח'בה, דבר שעורר סערה בין חברות הכנסת שהשתתפו בדיון.
חברת הכנסת פנינה תמנו שאלה על קצב התקדמות החקירות, על כך השיבה נציגת פרקליטות המדינה "זמנים ומועדים הם לא דבר שיש לי" והוסיפה להסביר כי נושא עבירות המין נחקרות במסגרת חקירה כוללת ורחבה יותר של מכלול הדברים.
במהלך הדיון, זעמה חברת הכנסת קטי שטרית "יש סרטונים של מחבלים שמודים באונס!" ושאלה בזעם "אולי תסבירי לנו מבחינה מקצועית, שמחבל יושב מול חוקר, ומודה שהוא אנס אישה בשבעה באוקטובר בניר עוז, מה אתם צריכים לדעת כדי מעכשיו לעכשיו להגיש כתב אישום?" והמשיכה לזעוק "הוא מודה!".
עוד הוסיפה ח''כ שטרית לטעון "שנה? עוד כמה זמן, תוכלי לתת לנו לוחות זמנים? כי בינתיים מוגשים לבג''ץ בקשות לשיפור התנאים של חיות האדם האלו. מתי לדעתכם תסיימו ונראה אולי כתב אישום אחד. אחד!".
גם חברת הכנסת שרון ניר זעמה על נציגת הפרקליטות "אני לא מצליחה להבין את שוויון הנפש שאת נותנת לנו את התשובות האלה. שנה!". על כך ח''כ תמנו שטה שניהלה את הדיון יצאה להגנת נציגת הפרקליטות "היא לא במשפט" וסיכמה את הדברים "אנחנו ביום קדוש. אנו נעשה את תפקידנו לפקח על החקירות, ונדרוש תשובות מעמיקות. תשובות כלליות לא יעזרו".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחבלי הנוחבה חייבים להיות בצינוק לפני משפט
    יקי 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם במשפט בלי עורכי דין למחבלים עורכי הדין רק יציעו להם לשקר ולהטיל דופי בחיילים מערכת המשפט חייבת להיות צהלית לא אזרחית יוקם בית דין לצורך זה בלי יועצי אחיטופל
    סגור
  • 1.
    מחדל צביעות
    יוסי 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרקליטות מתנגדת לתבוע את המרצחים ורא התובעות בפרקליטות נמצא בחיסול פוליטי מושחתיםתיקים מפוברקים מערכת השקרים חוגגת די להמתין מושחתים
    סגור