תיירות

ארקיע תשבור את השוק של אל על? חברת התעופה בצעד דרמטי בישראל

ארקיע בוחנת שימוש במטוסים אמריקאים שיאפשרו לה לטוס באופן קבוע לשני היעדים האהובים - תאילנד וארצות הברית, שנכון לעכשיו רק חברת התעופה אל על טסה אליהם. בדרך לשבור את השוק?
מערכת ice | 
ארקיע, אל על (צילום פייסבוק/ ארקיע, אל על)
על רקע המתיחות הביטחונית הגוברת, המלחמה הקשה בלבנון והמתקפה האיראנית על ישראל, חברות תעופה רבות בעולם ביטלו את הטיסות שלהן לישראל, מה שהביא לכך ששלוש חברות התעופה הישראליות - ארקיע, אל על וישראייר, יהיו מחברות התעופה היחידות שטסות לנתב"ג וממנו.
בעקבות כך, חברת התעופה אל על הפכה ליחידה שמפעילה טיסות ישירות מישראל לשניים מהיעדים האהובים והפופולריים ביותר על ידי הישראלים - תאילנד וארצות הברית. אבל האם חברת התעופה ארקיע תפתח בתחרות ישירה עם אל על על הקווים לתאילנד וארצות הברית?
על פי דיווח היום (שלישי) ב"ישראל היום", ארקיע בוחנת שימוש במטוסים אמריקאים שיאפשרו לה לטוס באופן קבוע לשני היעדים האהובים. התיאבון של ארקיע נפתח אחרי שכבר הפעילה טיסה עם מטוס אמריקני של חברת EASTERN AIRLINES במהלך סוף השבוע האחרון, בקווים שבין ישראל לקפריסין ויוון.
מדובר במטוס בואינג 777, שיכול להגיע למרחקים גדולים במיוחד, והוא מכיל לא פחות מ-379 מקומות ישיבה. כעת, שתי החברות מנהלות משא ומתן בנושא, והעניין עדיין לא סגור.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה